برنامه یاد بعضی نفرات
 
یکشنبه 6 مرداد 1392 - 13:11

ایمان ناشری

سلام ..طاعات و عبادات همه جونهای پاک ایرانی قبول درگاه حق تعالی ..
نمیدونم حرفام رو از کجا شروع کنم ..
فقط افتخار میکنم به خوانندگان پاک داخل کشور عزیزمون ایران که ما رو به دیدن روی پاک اسمونی ها امیدوار میکنن و ما رو مدام عاشق پرواز میکنن ..

حاج هلالی به نکته ظزیفی در خصوص محسن چاوشی اشاره کردند اگرچه خود من یه خورده از ش گله مندی دارم چون بعد تمجید دکتر اصفهانی ازیشون تشکر رو رسا نه ای نکرد ..
ولی محسن چاو.وشی یک انسان بزرگی که نامش سالیان سال باید تو موسیقی نه ایران حتی دنیا هک بشه ..
بخدا قسم ایشون حتی اگه همین الان برن لس انجلس شک نکنید 4 خواننده بزرگ و پیش کسوت لس انجلسی ارزو دارند که با ایشون کار مشترک داشته باشند ..
ولی ایشون هنوزم که هنوزه پشت پا به اعتقادات خودش نذاشت برا ائمه اطهار برا شهدای جنگ و خرمشهر ترانه میخونه ..
مسلما چاووشی این ترانه ها رو برا دل خودش میخونه نه چیز دیگه ..
وگرنه خیلی وقت پیش ها میرفت لس انجلس ترانه های و در کابارها و کازینوها میخوند همون کاری که 12 سال پیش یه خواننده دیگه کرد ..در حالی که چاووشی در حال حاضر از همه لحاظ از اون اقا هم چه از لحاظ کلاس موسیقی و چه از لحاظ شهرت محبوبتره مشهورتر ..
امیدوارم موسیقی ما این جمله رو تایید کنه ..مردم چشم و گوششون باز شده همون خواننده ترانه همه چی ارومه که تو داخل ایران خواننده درجه 4 هم نبود به محض خارج شدن ایشون از ایران ترتیب کار مشترک با 2 تا خواننده پیش کسوت لس انجلس نشین با این اقا داده شد که چنین القا کنند که خوانندهای داخل ایران رو به رفتن ان سوی ابها و وارد شدن در شهوات و گناه هیچ مشکلی ندارند و به شدت مورد حمایت قرار خواهند گرفت ..
ولی هنوزم موندندو از خدا و دل خودشون که به 14 نور پاک متصل شد ه میخونند و خیل عظیمی از جوننها رو به یاد اسمونی ها میندازنند و به نوعی به جوننهای ایرانی گوشزد میکنند که یادتون باشه ما ایرانی ها هنوزم که هنوزه در هر جایگاهی که باشیم مشرقی هستیم و عشق و حال و هوای لحظه دیدار رو داریم ..
دارن به ما میگن یادمون باشه کی هستیم و قلبمون دنبال کدوم اغوش پرمهر میره ...
کدوم آغوش بالاتر از نور ائمه اطهار ؟؟؟
نه فقط محسن چاووشی همه خوانندها از یگانه و رضا صادقی گرفته تا بنیامین و سعید شهروز و علی عبدالمالکی و مهدی یراحی و مرحوم ناصر و ققنوس اوای ایران زمین دکتر اصفهانی به اندازه دریا دستهای مهربون اسمونی ها رو به ما نشون دادند ..
یادمه یکی از ترانه سراهایی که خیلی دنبال حاشیه هم هستش و خیلی هم ادعا داره و غزل خداحافظی رو هم خونده بود که چطور دوباره غزلش اغاز شده به حالت تمسخر گفته بود ما ایرانی ها عاشق گریه و نوحه هستیم برا همین خوانندگانی مثل رضا صادقی و بنیامین که مداح بودند خیلی طرفدار پیدا کردند ..
از همین جا بهش میکنم تو یا ایرانی نیستی یا ایرانی ها رو نشناختی اگه شما نتونستی گریه شبا چهره ماه رو ببینی ..اگه تو نتونستی اگه خداوند این توفیق رو بهت نداد که چنین چیزایی رو درک کنی برو دنبال نقص خودت بگرد که به اینجا رسیدی و روح لطیف ایرانی ها رو به باد تمسخر میگیری ....
یادمه بعد مرگ مرحوم ناصر هم تو وبلاگش نوشته بود که مرحوم ناصر من رو غافل میدونست و من هم ناصر رو خرافاتی میدونستم ...
بگذریم حالا یه خواننده جدید هم اومده به اسم حامد زمانی که اغتقادات خودش رو به هیچ وجه زیز پا نذاشت تا به هر دلیلی مشهور تر و محبوب تر بشه ..
براش ارزوی موفقیت میکنیم
موسیقی ما خواهشا اگه نیاز به ویرایش نداره تایید بشه

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما