برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 26 اسفند 1393 - 22:06

وقتی پیکاسو. پیکاسو نقاش شد چک های امضاء شده اش نقد نمیکردند. چرا که ارزش امضایش بیشتر از مبلغ خود چک هایش در اذهان بود. میکل جکسون بعد از ۵ سال از مرگ همجنان پولساز است و آلبوم جدید ازش منتشر میشه حتی از تمرین هایش. الویس پریسلی همینطور و شده قسمتی از دارایی فرهنگ آمریکایی .
مرتضی پاشایی از مرز قضاوت و ایراد گیریها گذشته است. دیگر مردم او را فقط برای هنرمندیش نیست که دوستش دارند. بلکه بخاطر شخص خودش هم خیلی دوستش دارند. اکنون بعد از مرگش اثر ناتمامش را به چشم یک خلاقیت باورنکردنی دوران درد و رنج جانکاهش خواهند شنید و یادگاری با ارزش و صدایی که دیگر تکرار نخواهد شد و بعد سکوت همیشگی او.... ... .. و هیچ !
امید است برای کسانی که دوست دارند انتقاد کنند قابل درک و فهم باشد که خلق اثر در شرایط مرتضی فارغ از خوب یا بد بودنش یک کار غیر ممکن بشری است که مرتضی به انجامش رسانده است و قابل ستایش.
امید است که این تلاش آخر هم مانند اثرات گذشته اش زیبا و دلنشین و ماندگار باشه وتنظیم و تهیه آلبوم مزبور در نبود مرتضی مطابق سلیقه و روحیه وی بدون نقص به بازار عرضه شود. نشد هم باز کسی شک به استعداد و توانایی موسیقی مرتضی نخواهد نمود.
لطفاً سایت فروش مجاز در خارج از ایران را اعلام رسمی کنید.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما