برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 - 11:11

قای علی رهبری دقیقاً به خاطر همین اخلاق و تشنج ها از اکستر مالاگا و ارکستر بروکسل " کنار گذاشته شد ددددد " !
موزیسین های هم نسل ایشون که از بیرون از ایران بی اطلاع هستند باید این مسائل رو بدونند ! حتی باید بدونند که ایشون بعد از دو جلسه تمرین اپرای لابوهم در یکی از شهرهای اتریش ، از ارکستر کنار گذاشته شد و ارکستر اعلام کرد با ایشون نمیتونه از عهده اجرای زنده لابوهم در اپرا هاووس بر بیاد ! دوستان باید بدونید 95% سی دی های ایشون اجرای استودیو هست !!! یعنی ضبط / ادیت و کار شده در استودیو هستند و زنده نیست ! برای همین ارکستر از اجرای لابوهم امتنا کرد ! سی دی های ایشون هم اکثراً از یک شرکت هست که این شرکت متعلق به خودش بوده ( ورشکسته و فروخته شده ) و برای همین دیوچه گرامافون یا سونی یا شرکت های معتبر کارهای ایشون رو سی دی نکرده ! شرکت خود آقای رهبری بوده و کارهای خودش رو ضبط میکرده !
البته ایشون یک شرکت تاکسی رانی در وین دارند که برادرشون اون رو میگردونه ! ارکستر آنتالیا و ارکستر براتیسلاوا ؛ تنها جایی هستند که با دستمزد کم ( چون توضیح دادم که ایشون مسئله مالی ندارند! ) سالی 3 4 بار اجرا دارند !
جناب یحیوی
نکاتی که در مورد سی دی های ایشون یا مسئله ترک کردن ایشون از اپرای گرتس رو چون شما مطرح کردید ، مجبورم برای آگاهی دوستانی که این بحث ها رو مطالعه میکنند ، ابراز کنم !
سی دی های جناب رهبری از ناکسوس هستند ! ولی دقیقاٌ به این دلیل که خود ایشون از سهام دارهای اون شرکت هستند !!! ملتفت عرضم که میشید ... ایشون سهام دار اونجا هستند و طبعاً کارهاشون رو همون شرکت خودشون پخش میکنه ... ! کمتر سی دی از دویچ گرامافون یا سونی یا شرکتهای دیگه از ایشون میبینیم !!!
غرض ورزی نشه ، ولی واقعیت رو باید بیان کرد !!!
تمام سی دی هایی که شما با قیمت گزاف در وین تهیه کردید ، همه و همه در استودیو ضبط شده !!! هیچ کدوم از اجراها زنده نیستند ... فیلمِ هیچ اجرای اپرایی ( تاکید میکنم اپرا / فیلم کنسرت از ایشون زیاد هست ! ملاک سنجش سطح تکنیک رهبری در اروپا ؛ توانایی یک رهبر در اروپا تعداد اپراهایی هست که زنده بر روی صحنه هدایت کرده باشه ! نه رهبری ارکستر سمفونیک !
عرض کردم سی دی های ایشون همه بوسیله شرکت ناکسوس منتشر شده که سهام دارش خودشون هستند ... ! بت سازی ، کاریست که همه ما ایرانیها انجام میدیم و در فرهنگ ما نهفته هست ...

در اینکه ایشون و چکناواریان در بین موزیسینهای ایرانی ( رشته رهبری ) نفر اول هستند هیچ شکی نیست .تمام سفرها ، ارکستر ها ، فعالیت ها وووو ؛ دلیل بر اکتیو بودن ایشون بوده و هست. ولی چیزی که ایشون از درکش و تصورش عاجز هستند جامعه و روانشناسی هست ! ایشون " فکر میکنند " از جامعه امروز ایران و بطن اون آگاه هستند در صورتی که من در این ده روز ، به عینه دیدم که ابداً نیستند !!! البته بازی تئاتر و صحبت کردنشون خوبه ! ولی در کل به روز نیستند ...

حتی جالبه که بدونید یکی از قطعات آهنگسازی ایشون رو " احمد پژمان " تنظیم کرده یا قطعه ی اپرایی که ایشون نوشته در حقیقت توسط شهداد روحانی و یک آهنگساز ایتالیایی دیگر تنظیم شده و و و و !!!

درسته ما همه در ایران زندگی میکنیم ولی قبول کنید از دنیا و اطلاعات ؛ عقب نیستیم !!!
تمام ایرادی که به ایشون گرفته شده شامل :
1 . تفرقه انداختن بین موزیسینها / تعریف بیش از حد از X و Y و دلخور کردن دوستان و همدوره ای های X یا Y ... بیان قصه ها و داستانهایی که نه تنها حس همکاری و اعتماد در ارکستر رو روبه بالا سوق نمیده ، بلکه باعث ایجاد شک و بدبینی میشه ! روایت دعوای دو موزیسین ارکستر در جلوی دفتر ایشون رو از دوستان پرس و جو کنید ... این دقیقاً مثل معروف " تفرقه بیانداز و حکومت کن ! " بود که ایشون در ده رو انجام دادند ...

2. غلو کردن در اعمال دستمزدها در نشست های خبری ( دو میلیون حقوق , 1 و خورده ای دریافتی برای 5 ساعت در روز تمرین ! )

3. زبان تیز و نیشدار ایشون که مطمئناً ایشون این اخلاق نادرست رو ، در ارکستر آنتالیا یا براتیسلاوا ؛ بهتر کنترل میکنه چون اولاً با زبان انگلیسی که دارند ، نمیتونند اونجاها اینجور بلبل زبان باشند ! ( من با دیدن دو لینک یوتیوب از مصاحبه های ایشون ؛ از پایین بودن توانایی سطح انگلیسی ایشون کاملاً مطمئن شدم ... ! ) و ثانیاً ساعت کار رکستر رسمی 3 ساعت هست , نه 5 ساعت ! این هست که ایشون از زمان استفاده میکنه و وقت رو هدر نمیده ! بعلاوه هیچ جا اجازه این داستان سرایی های شخصی رو به رهبر " میهمان " نمیدهد ! ( تاکید میکنم رهبر میهمان ! چون ایشون در آنتالیا و براتیسلاوا فقط میهمان هستند و اگر از خودش چهره خوش نشون نده ، دعوت بعدی وجود نداره ... ! )

ایشون آمده اند که فقط دیده شوند ! این رو از هر هفته مصاحبه و نشست خبری ایشون میشه فهمید ! جالبه که در نشستهای خبری بعدی ایشون ؛ حتی مدیران دیگر هم ایشون رو همراهی نکرده و ایشون تنها هستند ! این بزرگ کردنها رو باید به گردن اهل رسانه و روزنامه ها انداخت که این افراد این جور عوض میشوند ! ایشون حتی به خاطر اینکه نکته تمرکز باشه ؛ ارکستر ملی رو تغییر داد که همه چییییی از زیر دست ایشون رد بشه ! حتی ارکستر ملی ؛ حتی پوستر تبلیغاتی ! هیچ کس دیگری نظر ها رو از روی ایشون منحرف نکنه !
من که فکر نمیکنم تا به تابستان این تشنج ها بکشه ...

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما