برنامه یاد بعضی نفرات
 
جمعه 29 خرداد 1394 - 20:53

با درود .....
خواستم خدمت برخی توضیح بدم ، به تعداد افرادی که هوادار استاد بودند نگاه کردم و لزومی ندیدم برای چند نفری که بی خبر از همه جا هستند توضیح بدم . نخست استاد شجریان هیچ گاه با کسی عکس ننداختند ، بلکه دیگران بودند که از ایشون خواستند تا عکس بگیرند و استاد هم هرکسی که ازشون بخواد عکس بگیرن ، عکس میگیرن ( درضمن آقایان و خانم های کفن پوش و خود جوش ، فراموش کردید که از بزرگان کشور دست نا محرم بوسیدند و مادر دیگری را در آغوش کشیدند ؟؟؟؟؟ آن وقت چرا صدای کسی در نیومد ؟؟؟؟؟ ) .
استاد در سال هشتاد و هشت اعتراض کردند و در کشوری که آزاد باشد ، اعتراض ایرادی ندارد ، بگذریم که ما در ایران زندگی میکنیم و اعتراض یعنی محرومیت از همه چیز ...
استاد گفتند اجازه ندادند در طول هزار و چهارصد سال موسیقی آنطور که باید پیشرفت کنه . شما معتقد هستید کرده ؟؟؟؟؟ اگر اندکی درباره موسیقی بدونید متوجه میشید جز اساتید موسیقی اصیل ما ( آن هم با تلاش های بسیار خود و نه حمایت های ارگانی خاص ، که در جهان ارگان های دولتی از موسیقی حمایت میکنند) کسی در جهان برای موسیقی ایران افتخار نیافرید و به تازگی برنامه موسیقی دستان ( شبکه آموزش ) هم مورد لطف قرار گرفته و پخش نمیشه .
استاد قرآن خواندند چون پدر گفت و هیچ گاه دیدگاه تغییر ندادند و کاست های قرآن هم پس از فوت پدر به خواسته ایشان منتشر شد و ربنا هم که برای آموزش بود و آقایان بدون اجازه استاد پخش کردند . پس میبینیم استاد تغییر رویه ندادند .
درمورد غرور گفتند برخی ، استاد هرگز مغرور نبودند و بنده که شاهد برخورد ایشون با مردم عادی و سایر موسیقیدان ها بودم با اطمینان میگم .
اعتقادات استاد از ابتدا هیمن بود که کنون هست ، شناخت کم شما باعث نمیشه فکر کنید استاد تفاوتی در نوع اندیشیدن ایجاد کردند .
گرچه در این فضای موسیقیایی با ارزش پایین موجود در صدا و سیما همان بهتر که صدای استاد پخش نشود و کسانی که مانند بنده و بسیاری خود صدای استاد را در خانه پخش میکنند .
و یادمان باشد مسلمان ها ، در زندگی شخصی کسی تجسس نکنید که از صفات نکوهیده در قرآن و احادیث بزرگان است .....
در پایان درود بر استاد محمدرضا شجریان و حامیان ایشان
( امیدوارم نظر بنده پخش شود )

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما