برنامه یاد بعضی نفرات
 
یکشنبه 7 تیر 1394 - 20:36

با سلام خدمت دست اندرکاران موسیقی ما. سایت شما سایت محبوب من است. از آی پی من میتونید میزان سر زدن من به سایتتون رو ببینید.
فقط خواهش میکنم، استدعا دارم این نظر من رو بدون سانسور چاپ کنید. یا اصن حداقل جاهاییش رو چاپ کنید.
از طرف خودم و همه هواداران محسن چاوشی از جناب بحرینی ملتمسانه خواهش میکنم که هیچگاه در مورد محسن چاوشی مطلبی ننویسند. به نام محسن چاوشی که میرسند، یک نفس عمیق بکشند و از کنار او عبور کنند و این همه حسادت و بغض و کینه نسبت به استاد چاوشی رو در مطالبشون بروز ندن. لطفا یکبار دقیق مطلب بالا در مورد چاوشی رو بخونین... گفته محسن چاوشی پشت آخرین سنگر داره تماشا میکنه... یعنی حیا و نجابت چاوشی در پاسخ ندادن به مهرجویی رو به سنگر گرفتن در پشت هوادارها تشبیه کردن، کار اخلاقی هست؟
از سایت موسیقی ما تعجب میکنم که بدون کمترین نظارت بر مطالب، اونها رو چاپ میکنه.
آقای بحرینی، به محسن چاوشی حسادت میکنی و کینه داری، چون بعد از اهنگ غیر معمولی با شعر شما، چاوشی دیگه سراغت رو نگرفت فقط به این دلیل که در مسیر هنری چاوشی جایی نداشتی. اشعاری که چاوشی در ادامه مسیر هنریش استفاده کرد تحسین همه و به خصوص کارشناسان همین سایت موسیقی ما رو بدنبال داشت.
الان بغض داری که چرا چاوشی ازت شعر نگرفته؟ اون مصاحبه ای که انجام دادید و به محسن چاوشی تاختید رو هیچوقت فراموش نمیکنیم. مصاحبه ای که بازهم با سکوت محسن چاوشی همراه بود و همان سنگر به قول شما.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما