برنامه یاد بعضی نفرات
 
واترز در حال برنامه ریزی برای تور 2016 و نوشتن کتابی از خاطراتش
جدیدترین آلبوم راجر واترز در آستانه انتشار
موسیقی ما - راجر واترز (Roger Waters) یکی از بنیانگذاران گروه پینک فلوید که مدت‌هاست روی آلبوم جدیدش کار می‌کند (این آلبوم اولین اثرجدید او در مدت بیست ساله اخیر محسوب می‌شود) در مصاحبه‌ای طولانی که اخیرا با او انجام شده از برگزاری یک تور جهانی دیگر در سال 2016 و انتشار کتابی از خاطراتش خبرداد. بر اساس گفته‌های او در این مصاحبه، او در کنار پروژه‌های دیگرش در حال نوشتن یک اتوبیوگرافی است و احتمالا مصادف با انتشار آلبوم جدیدش توری جهانی را هم (سال 2016) آغاز خواهد کرد. بنا به گفته خبرنگاری که این مصاحبه را انجام داده هیچ کدام از نوشته‌های واترز در این سال‌های اخیر نیست که رنگ و بویی از سیاست و مخصوصا ضدیت با جنگ نداشته باشد و پیرو هیمن رویکرد یکی از قطعات آلبوم جدید او مشخصا به یک حمله تروریستی  در فرانسه اشاره می‌کند.

واترز در سال 2012 یک بار در مصاحبه‌ای به این مساله اشاره کرده بود که شاید نام آلبوم جدیدش را «هارتلند» (Heartland) بگذارد و گفته بود حداقل یکی از قطعات آن درباره افراط‌گرایی مذهبی صحبت خواهد کرد.

هواداران واترز می‌توانند در مدتی که به انتظار آلبوم ، کتاب و تور آینده‌ی گیتاریست و خواننده مورد علاقه‌شان نشسته‌اند از تماشای فیلم «راجر واترز دیوار»، کنسرت-فیلمی که ماه آینده اکران خواهد شد لذت ببرند. اولین تریلر این فیلم روز ده اگوست توسط واترز منتشر شد و قرار بر این است که اکران فیلم برای یک شب در 29 سپتامبر باشد.
منبع: 
آلتیمیت کلسیک راک

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : شنبه 24 مرداد 1394 - 10:42

دیدگاه‌ها

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 19:07

baaaaaaaaaah baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جدیدترین آلبوم راجر واترز در آستانه انتشار | موسیقی ما