برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه 11 شهریور 1395 - 14:33

من بعد از فرو کش کردن احساساتم بهتر میتونم نظر بدم
آهنگ سی سالگی که معرکست و جای حرفی نمیذاره و یکی از بهترین آثار این گروه میشه.
آهنگ آخر همون شد چه کرده هومن نامداری و چه نکرده محمد فلاحی.بدترین میکس و مستر آلبوم رو این آهنگه و انصافا نمیهمی بعضی جاها احسان چی میگه ولی تنظیم و شعر معرکست حیف!
آهنگ یه روزی میاد سبک جدیدی هست که احسان کار کرده و واقعا زیبا هم در اومده و یکی از بهترین تراک های آلبوم هست و واقعا معرکست.
تراک جاذبه هم یک شیش و هشت جدید و متنوع از احسانه که واقعا لذت میبرم اینو گوش میدم.کلا شادهای احسان خیلی با کلاس و خوبه و مثل شادهای ک.چه بازاری نیست
آهنگ جاده ای که ساخته بودیم هم یک کار متفاوت واسه احسانه ولی با تنها آهنگی که نمیتونم زیاد ارتباط برقرار کنم همین آهنگه حالا نمیدونم چرا!ولی کار متفاوت و جالبیه
آهنگ بی تفاوت هم از اون آهنگایی بود که با بار اول خوشم اومد و استعداد هیت شدن رو داره و حس خوبی به آدم میده.
آهنگ نفس هم واقعا عالیه و شاه بیت های خوب روزبه رو میبینیم تو آهنگ که احسان حس رو به زیبایی منتقل میکنه و از اون آهنگاست که با چند بار گوش کردن میفهمی عجب شاهکاریه و آهنگ زیبای احسان نی زن که حقیقتا خوب جور شده با ترانه و تنظیم و شک ندارم بزودی میتونه موفق باشه احسان نی زن تو این زمینه.
اما آرزو کن که هر چی بگم کمه!!! کاملا روانیم میکنه این آهنگ؟ چرا باید 1 کار داشته باشه دکتر؟؟ مطمعن هستم این کار هیت میشه و همه خوششون میاد.این آهنگ منو میبره به زمان قدیم واقعا معرکست.یه آهنگ ریتمیک و معرکه که خاص خود احسانه.
آهنگ یه روزی میاد اول فکر کردم میخوان مثل کجایی تو آلبوم عاشقانه ها درش بیارن ولی شنونده رو تا آخر آهنگ میکشونه و عالیه.البته واژگان تکراریه روزبه تو این آهنگ موج میزنه ولی آهنگ زیبای احسان که صدای خودشو خوب میشناسه و عالی کرده آهنگ رو.مخصوصا قسمت دوم آهنگ که اوج میگیره اوج آهنگه ولی حیف کمه ولی این آهنگ هم یکی اززیباترینای آلبوم هست.
کاری کردی و درد عمیق هم نمیدونم چرا دوباره تو آلبوم بود ولی شاید میخواست آلبوم شناسنامه دار باشه.
در کل آلبوم در تمام زمینه ها از پاییز تنهایی بالاتره و در سطح عاشقانه هاست واقعا و با زمان میتونه جا در میان مردم باز کنه و موندگار شه و خودم دیشب وقتی استقبال مردم رو دیدم خیلی امیدوار شدم به این آلبوم که میترکونه و خوشبختانه نسبت به روز اول انتقادا کم شده.ویژگیه احسان اینه که با 1 بار گوش دادن نمیتونی بفهمیش و البته بالاتر گفتم شما زیر هر مطلبی از احسان بری بهش انتقاد میکنن ولی همیشه بهترین شده آثارش پس بیاید به جا تخریب الکی با ارجینال گرفتن از هنرمندامون حمایت کنیم و از موسیقی لذت ببریم.
منم برم همچنان قفل شم رو آرزو کن :)))))

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
2 + 3 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما