برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهارشنبه 19 شهریور 1399 - 18:02

از عجایب موسیقی ایران وجود منتقدانی مثل شماها است نه کنسرت نگذاشتن چاوشی!! استتتتتتاااااد وحدانی عزیز!!! کاملا راست میگین موسیقی ایران نیاز به مافیا ندارد وقتی امثال ادیب وحدانی در آن نام منتقد را با خود یدک می کشند! در سالن هایی که صندلی پلاستیکی دارد و صدابرداری افتضاح اندر افتضاخ است کنسرت نگذاشتن بهترین کار است جناب دندانپزشک!
وضعیت موسیقی ما اسف بار است می دانی چرا؟ چون موزسین وقتی می خواهد ریسک کند و یک کار فوق العاده تحویل ملت دهد، امیر بهاری ها و ادیب وحدانی ها و سیامک قلی زاده ها با واژگانی نظیر خالتور، میان مایه و... جوری طرف را دلسرد می کنند که شخص عطای موسیقی را به لقایش می بخشد.
ماشاالله انگار علاوه بر نخصص کامل!! بر موسیقی و دنداپزشکی بر شهر وشاعری هم مسلط هسنید ! سعدی و مولوی اواخر عمر با حمله مغول مواجه شدند؟؟؟؟ عجب! ممنون که ما را از گمراهی در آورپید استتاااد! یه سرچ ساده در اینترنت بد نبود ها استاد گرامی!
اما این جمله بیشتر مرا قلقلک داد! «آنها تتلو را می‌سازند که از نظر فنی، رقیب آن هنرمند همکار با ژن‌های خوب است. (تتلو باعث شد همکار ژن‌های خوب، دو عدد ویدیوی کوتاه آواز خواندن بیرون بدهد؛ دقیقاً در واکنش به آن دو مصاحبه تتلو که گفت: همکار ژن‌های خوب اگر می‌توانست بخواند، کنسرت می‌داد!)»
چاوشی از نظر فنی رقیب تتلو؟؟؟؟ سرم را کجا بکوبم خدایا!! دو ویدیو اجرای زنده در واکنش به حرف های تتلو بود؟؟؟؟ لا مصب چرا فقط دروغ می نویسی؟؟؟
زیاد است ادیب جان خیلی زیاد!!! من فقط چند تایشان را گفتم. از تک تک جملات بوی تعفن می آید!! امثال تتلو و ساسی هر چه باشند خیلی خیلی بهتر از تو و امثال تو هستند!
خداوند هدایتت کند ادیب جان

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما