برنامه یاد بعضی نفرات
 
بیش از 100 هزار بازدید در روز
موفقیتی دیگر برای سایت موسیقی ما و شما همراهان عزیز؛
بیش از 100 هزار بازدید در روز
بازدید روزانه سایت «موسیقی ما»، شب گذشته (8 دی) به بیش از 100 هزار رسید. سایت خبری- تحلیلی «موسیقی ما» که از 25 مهر و هم زمان با جشن امسال خانه موسیقی شروع به کار کرده، با وجود این که کم تر از سه ماه است که از تولدش می گذرد، به این آمار بازدیدِ روزانه قابل توجه دست یافته که بی شک بدون حضور گرم و پررنگ شما عزیزان علاقه مند به فرهنگ و موسیقی مان اصلا امکان پذیر نبود.
«موسیقی ما» طی این مدت که همراه شما عزیزان است، قسمت های تازه، جذاب و قابل اشاره ای را هم به مجموعه بخش های متنوع اش اضافه کرده است. «موسیقی جهان» در سایت «موسیقی ما» تنها یکی از بخش هایی است که همکاران مان برای بروز رسانی و جذابیت های آن بسیار تلاش می کنند و توانسته اند در این فرصت کوتاه، بازدید قابل ذکری از سایت را به خود اختصاص بدهند. همچنین گفت و گوهای صوتی ای که در سایت قرار دارند، از بخش های تازه و پرطرفدار آن هستند. «بحث روز»، «کافه موسیقی» و یادداشت های اختصاصی کارشناسان موسیقی برای سایت توانسته محفل گرمی برای راه انداختن بحث های داغ در جهت ارتقای موسیقی کشورمان ایجاد کند. «از گوشه و کنار» هم بخش جدیدی است که از روز گذشته در سایت موسیقی ما قرار گرفته و در همین زمان کوتاه توانسته نظر بسیاری از علاقه مندان به موسیقی را به خود جلب کند.
امیدواریم در اجراي هر چه كم نقص تر اين مسئوليت سنگين، پيروز و سربلند بيرون بياييم و جواب گوي خوبي براي اين اعتمادتان باشيم و در کنار حمایت ها و همراهی های شما گامي در جهت پيش رفت موسيقي كشورمان برداريم. از حالا به بعد اطمینان خواهیم داشت که حضور هر چه پررنگ تر شما، ما را دل گرم و امیدوار نگه خواهد داشت.
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1387 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

من از طرفداران پروپاقرص سايت شما هستم و سايت شما را تا حالا به بيش از 30 40 نفر آدرس داده ام و باز هم اين كار را مي كنم چون خيلي از دوستان نمي دانند چه سايتي خوبي در زمينه موسيقي فعاليت مي كند. اميدوارم هر روز موفقيتتان بيشتر از ديروز باشد.موسیقی ما: همراهی شما خوبان به ما انرژی بیشتری می‌دهد ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

تبریک می گم.اگه از سلطان رضا صادقی هم بیشتر مطلب بگذارید قول می دم امارتون بیشترم می شه.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بیش از 100 هزار بازدید در روز | موسیقی ما