برنامه یاد بعضی نفرات
 
افتخاری به افتخار سی امین سالگرد انقلاب می خواند
به زودی در سیمای مرکز اصفهان؛
افتخاری به افتخار سی امین سالگرد انقلاب می خواند
موسیقی ما- عليرضا افتخاري براي «انقلاب» مي‌خواند.

رئيس سازمان صدا و سيماي مركز اصفهان از تصميم اين سازمان براي ضبط سرودي فاخر و ارزنده به مناسبت سال نوآوري و شكوفايي و فرا رسيدن سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران با صداي عليرضا افتخاري در اصفهان خبر داد.

علي‌اكبر كلباسي اظهار داشت: سازمان صدا و سيماي مركز اصفهان به مناسبت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، 10 هزار دقيقه ويژه برنامه شامل 4 هزار دقيقه برنامه راديويي و 5 هزار دقيقه برنامه تلويزيوني از سيماي مركز اصفهان و همچنين هزار دقيقه برنامه نيز در بخش اخبار صدا سيماي مركز اصفهان تدارك ديده است.

وي افزود: همزمان با فرارسيدن دهه فجر و سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، از دهم تا 26 بهمن ماه، 20 قسمت 30 دقيقه‌اي از تاريخچه انقلاب در اصفهان و گفتگو با پيشكسوتان انقلاب اسلامي در استان با عنوان «خاطرات فيروزه‌اي» از ساعت 10:45 دقيقه از سيماي مركز اصفهان پخش خواهد شد.

وي تصريح كرد: به منظور غنابخشي به محتواي اين برنامه، صدا و سيماي مركز اصفهان بسياري از فيلم‌هاي ناب و ارزشمند افرادي كه در زمان پيروزي انقلاب به تصويربرداري پرداخته و تصاوير آن زمان را داشته‌اند، خريداري كرده و در قسمت‌هاي مختلفي از برنامه تلويزيوني «خاطرات فيروزه‌اي» پخش خواهد كرد.

رئيس سازمان صدا و سيماي مركز اصفهان اظهار داشت: همزمان با فرارسيدن دهه فجر و سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، 13 قسمت 30 دقيقه‌اي از مستند بررسي پيشرفت‌هاي حوزه‌هاي مختلف علمي، اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي و ساير حوزه‌هاي مديريتي استان اصفهان از پس از پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون، با عنوان «افق‌هاي روشنايي» از ساعت حدود 20 شب به روي آنتن شبكه اصفهان خواهد رفت.

وي همچنين از تصميم اين سازمان براي ضبط سرودي فاخر و ارزنده به مناسبت سال نوآوري و شكوفايي و فرارسيدن سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران با صداي عليرضا افتخاري در اصفهان خبر داد و گفت: اين سرود دوشنبه هفته جاري ضبط مي‌شود و شنبه هفته آينده نيز از سيماي مركز اصفهان پخش خواهد شد.

وي تصريح كرد: برنامه زنده تلويزيوني «سيماي نصف جهان» نيز كه هر شب به روي آنتن شبكه پنج مي‌رود، در طول دهه فجر و ايام سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران به طور كامل به اين موضوع خواهد پرداخت.
وي اظهار داشت: برنامه «زاويه»، «برنامه‌هاي صبحگاهي» و همچنين برنامه «تازه به تازه» صداي مركز اصفهان از جمله برنامه‌هايي است كه همزمان با فرارسيدن دهه فجر و سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران به اين موضوع خواهند پرداخت.
منبع: 
جام جم آنلاین
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 دی 1387 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود افتخاری به افتخار سی امین سالگرد انقلاب می خواند | موسیقی ما