برنامه یاد بعضی نفرات
 
ارکستر ملی با صدای معتمدی و موذن زاده اجرا می کند
در آستانه ایام باستانی عید نوروز؛
ارکستر ملی با صدای معتمدی و موذن زاده اجرا می کند
موسیقی ما- اركستر موسيقي ملي به رهبري فرهاد فخرالديني 23 و 24 اسفند در تالار وحدت به اجراي برنامه مي‌پردازد.
در نشست مطبوعاتي كه صبح امروز با حضور فرهاد فخرالديني رهبر اركستر موسيقي ملي و بابك رضايي مديرعامل انجمن موسيقي در تالار وحدت برگزار شد، فخرالديني در خصوص اين كنسرت گفت: در اين برنامه همانند برنامه‌هاي قبلي در دو بخش و با دو خواننده به اجرا مي‌پردازيم به طوري كه در بخش اول قطعاتي چون «بيا» از ساخته‌هاي حبيب‌الله بديعي با شعري از تورج نگهبان و تنظيم شهرام توكلي، «توشه‌ي عمر» از ساخته‌هاي مهدي مفتاح با شعري از معيني كرمانشاهي و تنظيم شهرام توكلي با صداي محمد معتمدي، قطعه محلي آذري «سيب سفيد گوبا» با تنظيم اكبر قرباني ، «بي‌تو» از ساخته‌هاي حاجي بيگ‌اف با صداي ودود موذن‌زاده و «سپاس» از ساخته‌هاي مازيار حيدري با سوليستي پيانو توسط خود او را اجرا مي‌كنيم.
وي ادا‌مه داد: در بخش دوم اين كنسرت نيز قطعاتي همچون «به ياد صياد» ساخته جواد لشكري با تنظيم مرتضي حنانه با صداي معتمدي،«بعد از من» از ساخته‌هاي مازيار حيدري با شعري از فريدون مشيري و صداي معتمدي  «كوچه‌ها را آب پاشيدم» ساخته و تنظيم اكبر قرباني با صداي ودود موذن‌زاده ، «حزين» از ساخته‌هاي توفيق قولي‌اف با تنظيم اكبر قرباني و شعر زينال جبارزاده، «زود بيا» از ساخته‌هاي توفيق قولي‌اف و تنظيم آرش فلاحي با شعري از زينال جبارزاده توسط ودود موذن زاده و‌ «بي‌تو با خدا» از ساخته‌هاي شهرام توكلي با شعري از فريدون مشيري و صداي معتمدي را نيز مي‌نوازيم.
اين آهنگساز با اشاره به قطعه آخر اين كنسرت بيان داشت: آخرين قطعه اين كنسرت را به مناسبت فرارسيدن سال نو با عنوان «بهار مي‌شود» از ساخته‌هاي خودم با شعري از سياوش كسرايي اجرا خواهيم كرد.
رهبر اركستر موسيقي ملي در خصوص انتخاب معتمدي و موذن‌زاده براي خوانندگي اين كنسرت اظهار داشت: در تمام برنامه‌هاي اركستر موسيقي ملي چهره‌هاي جواني را در عرصه‌هاي نوازندگي، خوانندگي و رهبري به جامعه هنري معرفي كرديم و اين‌بار نيز محمد معتمدي در كنار ما برنامه اجرا خواهد كرد. او خواننده خوش‌صدايي است كه آينده درخشاني را براي او پيش‌بيني مي‌كنم.
وي ادامه داد: در اين كنسرت همانند اكثر كنسرتهايمان قطعات آذري وجود دارد كه توسط «ودود موذن‌زاده» كه پيش از اين نيز در كنار اركستر حضور داشته، اجرا مي‌شود.
در در ادامه اين نشست بابك رضايي مديرعامل انجمن موسيقي نيز درباره اين كنسرت گفت: اركستر ملي يكي از پركارترين سال‌هاي اجرايي خود را پشت سر گذاشت، به طوري ‌كه اين كنسرت سيزدهمين و چهاردهمين اجراي اركستر در سال 87 است كه اميدواريم در سال آينده نيز اجراهاي بيشتري را داشته باشد.
وي با اشاره به اجراهاي اركستر در شهرستانها بيان داشت: طي رايزني‌هاي بسيار با مدير دفتر موسيقي ، اركستر سال آينده كنسرتهايي را در شهرستانها خواهد داشت.
اركستر موسيقي ملي ساعت 21 روزهاي فوق در تالار وحدت به روي صحنه مي‌رود.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اسفند 1387 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

من كنسرت رو رفتم.........واقعا عالي بود تمام آهنگها......به غير از اون كنسرتو پيانو كه نوشته شده ي خود پيانيست گروه بود............

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

چرا هیچ جا که از این اجرا یا اجراهای دیگه ی ارکستر ملی می گن حرفی از نوازنده های ارکستر و کل گروه نمی زنن و اسمی ازشون هیچ جا نیست تو یه اجرای موفق فقط آهنگسازها نیستند که نقش مهمی دارند

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ارکستر ملی با صدای معتمدی و موذن زاده اجرا می کند | موسیقی ما