برنامه یاد بعضی نفرات
 
فرهاد فخر‌الدينی همچنان رهبر اركستر ملی است
ايمانی خوشخو:
فرهاد فخر‌الدينی همچنان رهبر اركستر ملی است
موسیقی ما -  ایمانی‌خوشخو گفت: رهبری هوشنگ كامكار در اركستر ملی شایعه است، چرا كه فرهاد فخر‌الدینی افتخار موسیقی ماست، مؤسس اركستر ملی بوده و همچنان این مسئولیت را برعهده خواهد داشت.

 عصر امروز محمد حسین ایمانی خوشخو كه جهت شركت دراختتامیه نخستین جشنواره ملی موسیقی مقاومت به استان كرمانشاه سفر كرده است، در جمع خبرنگاران اعزامی از تهران حاضر شد و به سوالات متعدد آن‌ها پاسخ داد.

*محمد علی خبری دبیر جشنواره موسیقی فجر شد
در بخش دیگری از این نشست در پاسخ به انتقاد یكی از خبرنگاران مبنی بر تاخیر زیاد در معرفی دبیر جشنواره فجر و موسیقی فجر و انتشار فراخوان آن اظهار داشت: بنده هم معتقدم كه یك مقدار تاخیر در این زمینه صورت گرفته است اما كارها انجام شده است.
وی ادامه داد:‌ما منتظر بودیم تا همچنان در خدمت كامبیر روشن روان باشیم اما ایشان به دلیل تدریس در خارج از كشور عذرخواهی كردند و بلافاصله محمد علی خبری این مسئولیت را پذیرفتند و آقای نوربخش نیز به عنوان قائم مقام دبیر جشنواره انتخاب شدند و در چند روز آینده فراخوان جشنواره نیز منتشر خواهد شد.

* دهه اول اسفند زمان برگزاری جشنواره موسیقی فجر
ایمانی خوشخو همچنین در رابطه با زمان برگزاری جشنواره اظهار داشت:‌ با توجه به اینكه در ماه بهمن با تعدد جشنواره‌ها روبرو هستیم تصمیم گرفته شد دوره آینده جشنواره در دهه اول اسفند برگزار شود.

*فخر‌الدینی همچنان رهبر اركستر ملی است و رهبری هوشنگ كامكار شایعه است
ایمانی خوشخو تاكید كرد: بنابراین فرهاد فخر الدینی همچنان رهبر اركستر ملی است و هیچ مشكل خاصی در این زمینه وجود ندارد.
وی ادامه داد: همچنین باید اشاره كنم وقتی كه فعالیت‌های دفتر موسیقی را كمتر كنیم جا برای حمایت از گروه‌های دیگر باز می‌شود به گونه‌ای كه در تهران هم اكنون پنجاه گروه خوب موسیقی وجود دارد و ما اگر بتوانیم دست به دفتر موسیقی را باز بگذاریم این گروه‌ها بهتر می‌توانند حمایت شوند به گونه‌ای كه در حال حاضر گروه‌های جوانی در كشور وجود دارند و می‌توان از ظرفیت بنیاد رودكی در این زمینه استفاده كرد تا دفتر موسیقی بتواند حمایت بیشتری از گروه‌ها انجام دهد بنابراین هیچ خللی در كار اركستر ملی ایجاد نخواهد شد.
ایمانی خوشخو همچنین تاكید كرد: رهبری هوشنگ كامكار نیز شایعه است و چرا كه فرهاد فخر‌الدینی افتخار موسیقی ماست موسس اركستر ملی بوده و همچنان این مسئولیت را به عهده خواهد داشت.

*تمامی اعضای گروه‌های موسیقی دارای قرارداد هستند
ایمانی‌خوشخو در ادامه این نشست در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه با انتقال اركستر ملی از دفتر موسیقی ارشاد به بنیاد رودكی وضعیت قرادادهای نوازندگان آن به چه صورت خواهد بود گفت:‌یكی از افتخارات مدیریت هنری طی 4 سال گذشته این است كه موقعیت گروه‌ها را ساماندهی كرده است و از زمان شروع به كار خود كه غیر از چند عضو ارشد هفتاد درصد هیچگونه قراردادی نداشته‌اندبه جایی رسیده‌ایم كه امروز همگی دارای قرارداد هستند و بنابراین اگر این افراد به بنیاد رودكی نیز منتقل شوند تفاوتی در نحوه قرارداد آنها به وجود نخواهد آمد چرا كه آنها با ارشاد قرارداد امضا كردند.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مرداد 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرهاد فخر‌الدينی همچنان رهبر اركستر ملی است | موسیقی ما