برنامه یاد بعضی نفرات
 
بازگشتی پرقدرت برای اخشابی
سفره افطار امسال تلويزيون که خالی بود جای خالی صدای اخشابی هم احساس می‌شد
بازگشتی پرقدرت برای اخشابی
موسيقی ما- بهمن بابازاده: در تیتراژ سریال‌های تلویزیونی ماه مبارک رمضان امسال، جای خالی خواننده‌ی پاپ و خوش‌صدا به‌شدت احساس می‌شد که با شروع پخش برنامه «جشن رمضان» از شبکه تهران، این خلا به‌نوعی جبران شد و طرفداران این خواننده، امسال هم در ماه مبارک توانستند صدای خواننده مورد علاقه‌شان را از رسانه ملی بشنوند.
اخشابی که در سال‌های اوایل دهه 1380 با خواندن در عنوان‌بندی سریال‌های تلویزیونی به محبوبیتی قابل‌توجه بين علاقه‌مندان به موسیقی دست یافت، تا به حال 3 آلبوم به نام‌های «پریزاد»، «هم‌راز» و «گمگشته» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است و هم‌چنين تک‌آهنگ‌های زیادی را هم برای مجموعه‌ها و برنامه‌های مختلف سیما ساخته و خوانده‌است که تیتراژ انتهایی برنامه «مردان آهنین» و «جشن رمضان» جزو آخرین کارهای او به حساب می‌آیند.
این خواننده در مورد فعالیت‌های جدیدش، به «موسیقی ما» گفت:«فعلا فقط کار می‌کنیم و بیشتر اوقات‌مان را با دوستان، برای تهیه و تدوین آلبومی جدید صرف می‌کنیم تا بتوانیم با قدرت، بازگشتی دوباره را به بازار پاپ موسیقی کشور داشته باشیم».
این خواننده تحت هیچ شرایطی حاضر به ذکر جزئیات آلبوم جدید خود نیست و اعتقاد دارد که در این آشفته بازار موسیقی، تا آخرین لحظه که اين آلبوم وارد بازار می‌شود، نباید اخبار آن‌را علنی کرد تا خود مخاطب برداشت و قضاوتی آزاد، در‌مورد کار منتشر‌شده داشته‌باشد.
اخشابی در مورد برنامه‌هایش برای کنسرت و اجرای زنده گفت: «صحبت‌هایی شده ولی هیچ برنامه خاصی هنوز به قطعیت کامل نرسیده و با پایان يافتن ماه مبارک و اخذ مجوزهای لازم، بیشتر می‌شود در مورد این قضیه حرف زد».
جالب است بدانید که این خواننده پاپ، فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران است ولی تحصیلات تکمیلی‌اش را در دوره کارشناسی موسیقی می‌گذراند و هم‌زمان در آموزشگاه موسیقی «هم‌راز» هم در حال تدریس به علاقه‌مندان موسیقی است.
منبع: 
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 شهریور 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

از هر چی خواننده صدا وسیمایی بدم میاد.اینا نون پارتیشون توی صدا وسیما رو میخورن .سر دسته شون هم این آقا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

سلام وبی نهایت ممنون! انشاالله همین گونه خواهد بود! ما هم بشدت منتظریم!

جناب حسام توجیه جالبی بود!پارتی!!! خودتون خنده تون نرفت از حرفتون؟ لابد طرفدارانشون هم از طریق پارتی بدست آوردن! ادب واحترام به سلیقه دیگران خوبه! درضمن شما هم میتونید آزادانه صدای هر کسو که دوست دارید بشنوید! بذارید ما با علایقمون خوش باشیم شما هم باعلایقتون! توهین اصولا کار انسانهای زبون و حقیره!شما که جزو این دسته نیستید؟ موفق باشید

بابت این گزارش بی نهایت ممنون!در پناه حق

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

واقعا فکر کن چه جوری میشه طرفدارارو با پارتی به دست آورد!یه کم قبل از حرف زدن فکر کردن خوبه.تا وقتی یک انسان تلاش کنه و رضلیت خدا همراهش باشه موفقیت نتیجشه.تا وقتی خدا رو داری از بنده های حقیر خدا کاری ساخته نیست.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بازگشتی پرقدرت برای اخشابی | موسیقی ما