برنامه یاد بعضی نفرات
 
سيدابوالحسن مختاباد دوباره بازرس خانه‌ی موسيقی شد
اختصاصی موسيقی ما؛
سيدابوالحسن مختاباد دوباره بازرس خانه‌ی موسيقی شد
موسیقی ما- مجمع عمومی خانه‌ى موسیقی برای تجدید انتخاب بازرس در محل خانه‌ى موسیقی برگزار و بازرس جدید این خانه انتخاب شد.
در این مجمع كه با حضور اكثریت اعضاء برگزار شد، ابتدا دكتر محمد سریر گزارشی از برنامه‌ها و رخدادهای ماه اخیر خانه‌ى موسیقی را ارائه داد و دلیل برگزاری دوباره‌ى انتخاب بازرس را مشكل اساسنامه‌ای عنوان كرد و گفت كه رعایت و پای‌بندی به قانون اساس‌نامه از جمله الزامات خانه‌ى موسیقی و هیئت مدیره است و هئیت مدیره به محض این كه متوجه این موضوع شد تكرار این انتخابات را در دستور كار خود قرار داد.
در ادامه‌ى این جلسه برخی از حضار نظرات‌شان را در باره‌ى برنامه‌های آتی خانه ارائه داده و پیشنهادهای خود را مطرح كردند و آن‌گاه دو كاندیدای سمت بازرسی هیئت مدیره خانه صحبت كردند. سپس هیئت ریئسه مجمع متشكل از محمد سریر، داود گنجه‌ای، نصرالله ‌ناصح‌پور و تقی ضرابی از دو نامزد خواستند كه در معرفی خود سخن بگویند.
ابتدا سیدابوالحسن مختاباد رئیس كانون پژوهش‌گران و نامزد بازرسی خانه موسیقی ضمن معرفی خود به اهمیت نقش بازرسی در كانون‌ها و همچنین اهمیت عمل‌كرد بازرس در نظارت بر فعالیت‌های هیئت مدیره بر اساس رئوس مندرج در اساس‌نامه اشاره كرد و گفت: مهم این است كه هر كسی به عنوان بازرس انتخاب می‌شود، باید به عنوان نماینده اعضا (و نه نماینده هیئت مدیره) به وظایف خود كه در اساس‌نامه قید شده است عمل كند.
سپس درادامه این جلسه آذر هاشمی آهنگ‌ساز و نوازنده‌ى سنتور و عضو كانون مدرسان خانه موسیقی با اشاره به سوابق اجرایی خود و این نكته كه از ابتدای فعالیت خانه موسیقی در تمامی مسئولیت‌هایش با جدیت عمل كرده است گفت: من ابتدا باید از اعضای محترم مجمع كه در جلسه قبلی مرا به عنوان بازرس انتخاب كردند صمیمانه تشكر كنم و در وهله دوم بگویم با توجه به اینكه من وقت كافی برای این مسئولیت ندارم و مهم‌تر از آن با توجه به توانایی‌های آقای مختاباد اعتقاد دارم كه ایشان برای این سمت ارجحیت دارند و من خودم به او رای می‌دهم.
سخنان آذر هاشمی (عضو هیئت مدیره كانون مدرسان) و عمل اخلاقی او با استقبال اعضای مجمع مواجه شد و پس از رای‌گیری سید‌ابوالحسن مختاباد به‌عنوان بازرس خانه‌ى موسیقی انتخاب شد.
ناگفته نماند که پايگاه اينترنتی خبری- تحليلی «موسيقی ما» از ابتدای بحث مشکل اساسنامه‌ی انتخاب بازرس خانه‌ی موسيقی، پی‌گير دائمی اين خبر بود و حالا که اين مهم به ثمر رسيده آرزوی هم‌کاری خوب و ادامه‌دار را با اين نهاد خوب و کاردان دارد.
منبع: 
موسيقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آبان 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سيدابوالحسن مختاباد دوباره بازرس خانه‌ی موسيقی شد | موسیقی ما