برنامه یاد بعضی نفرات
 
حسین زمان: هربار به دلايلی گمراه‌كننده مجوز نمی‌دهند
گله‌‌ی حسین زمان از عدم صدور مجوز برای اجرای كنسرت؛
حسین زمان: هربار به دلايلی گمراه‌كننده مجوز نمی‌دهند
موسیقی ما - حسين زمان از عدم ارائه مجوز اجراي زنده موسيقي گله‌مند است. او گفت: در هفت سال اخير تهيه‌كننده‌هاي مختلفي براي برگزاري كنسرت به من پيشنهاد كار دادند، اما هريك از اين اجراها به دلايل مختلف مجوز نگرفت.

وي افزود: متاسفانه هربار به دلايلي گمراه‌كننده مانند عدم تكميل مدارك، عدم ارايه مجوز از طرف شوراي تامين موسيقي و ... نتوانستيم براي اجراي زنده مجوز بگيريم.

اين خواننده كه سه ماه از انتشار آخرين آلبومش مي‌گذرد، گفت: انتشارات سروش بعداز چهار سال آلبوم «قرار عاشقي» را منتشر كرد، اما همين آلبوم هم مجوز پخش صدا از طريق صدا و سيما را نگرفت.

زمان ادامه داد: این اولین آلبوم من است که به صورت والتی(سي دي‌هاي منتشر شده در بسته‌بندي‌هاي كاغذي و ارزان قيمت) منتشر و پخش شده است. نکته دیگر اینکه شرکت سروش، آلبوم‌های والتی معروف خود را به صورت كامپيوتري هم منتشر می‌کرد که برای این آلبوم این اقدام را هم انجام نداده است‎‎؛ البته دليل اين كار را خود من هم نمي‌دانم.

وي كه دو سال از انتشار آلبومش يعني «قصه نگفته» مي‌گذرد، درباره جزييات آلبوم جديد خود گفت: اين اثر موسيقايي دارای هشت قطعه است كه ترانه‌هاي آن از یغما گلرویی، عبدالجبار کاکایی، رهی معیری و افشین یدالهی است. همچنين آهنگسازان این قطعات، محمدرضا چراغعلی، امیر قدیانی، بهروز صفاریان، میثم مروستی و تورج شعبانخانی است.

حسین زمان در زمره خوانندگان نسل اول موسیقی پاپ و یکی از معدود خوانندگان گروه اول موسيقي پاپ در ايران است که هنوز مورد توجه علاقه‌مندان است. او توانسته كماكان به انتشار آلبوم ادامه دهد.

آلبوم‌های این خواننده همواره با مشکل روبرو بوده است. سال 79 مشکل او با سروش منجر به تعویق افتادن آلبوم شاپرک منجر شد. از اين هنرمند تاكنون آلبوم‌هايي مانند قصه نگفته، شب دلتنگی، قصه شب، مشق عشق ، شاپرک و جدایی منتشر شده است.
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 25 اردیبهشت 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:40

من شخصا با کارهای قدیمی مخصوصا آهنگ من از عبور جمعه ها واقعا عالی بود

اما دلایلی که ایشون اذیت میشه که هممون میدونیم شاید به خاطر یک سری فعالیت سیاسی باشه اما خوب من خودم دقیق نمیدونم
البته جای بحث داره

خیلی از آدمها به خاطر این که مورد بعضی از آدمهای متحجر قرار گرفتن زجر کشیدن و به طرفی که نباید میرفتن رفتن البته شاید پشیمون هم شده باشن

به هرحال همه ما از بعضی آدمها که جانماز آب میکشن و اسلام رو به سلیقه خودشون اجرا میکنن زجر کشیدیم
یا حق

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:40

موسیقی پاپ باید به داشتن هنرمندانی مثل حسین زمان افتخار کنه.حسین زمان فقط یک خواننده نیست.مهندس و استاد دانشگاه این مملکت هست.کسی که خودش رو ارزون نفروخت. واسه سروش هم متاسفم که به دلایلی که همه میدونیم ناجوانمردادنه البوم رو منتشر کرد.بدون هیچگونه تبلیغ .البوم والتی یا بدون اینسرت یا با اینسرت مچاله شده.این کارها خدشه ای به اعتبار حسین زمان وارد که نکرد باعث محبوبیت بیشتر او هم شد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:40

سلام موسیقی ما
باز هم سوالم را تکرار میکنم شاید...
چرا سایت موسیقی ما قادر به انجام مصاحبه اختصاصی با اقای محسن چاووشی نبوده و نیست؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حسین زمان: هربار به دلايلی گمراه‌كننده مجوز نمی‌دهند | موسیقی ما