برنامه یاد بعضی نفرات
 
یاد بابک بیات در کنسرت حامی و مسیحا زنده شد
شب سینمایی خوانندگان پاپ در جشنواره موسیقی فجر؛
یاد بابک بیات در کنسرت حامی و مسیحا زنده شد
موسیقی ما - کنسرت حمید حامی و نیما مسیحا در بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر با یاد آهنگساز فقید؛ بابک بیات برگزار شد. حمید حامی و نیما مسیحا که هر دو از شاگردان زنده یاد بابک بیات هستند؛ جمعه شب در کنسرت مشترک خود در سالن همایش‌های برج میلاد یاد و خاطره این آهنگساز فقید را زنده کردند.

بخش نخست این کنسرت با حضور حمید حامی بر روی صحنه آغاز شد. این خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ برای اولین ترانه قطعه «سفر» ساخته بابک زرین با شعری از حمید رضا صمدی را اجرا کرد. او سپس ترانه «یاد من باش» از ساخته خودش و بر اساس شعر یغما گلرویی را اجرا کرد. «خاکس‌تر شب»، «ماهی دلتنگ»، «سلام» و «فقط نگاه می‌کنیم» قطعات بعدی حمید حامی در این کنسرت بودند.

حامی برای آخرین ترانه کنسرت خود قطعه «دلم گرفت» ساخته زنده یاد بابک بیات با شعری از اهورا ایمان را اجرا کرد که با حضور نیما مسیحا بر روی صحنه این قطعه توسط این دو خواننده پاپ کلاسیک به صورت دو صدایی اجرا شد تا ادای دینی به بابک بیات آهنگساز فقید باشد.


  • نیما مسیحا «رضا موتوری» را اجرا کرد
پس از اجرای این ترانه حمید حامی صحنه را ترک کرد تا بخش دوم کنسرت توسط نیما مسیحا اجرا شود. این خواننده ارکس‌تر سمفونیک تهران نیز با اعلام اینکه آلبوم جدید او با عنوان «توهم» ابتدای سال آینده منتشر می‌شود، اولین ترانه خود را با قطعه «توهم» ساخته پوریا حیدری بر اساس شعری از بابک صحرایی اختصاص داد.

«گل مریم»، «بارون دلتنگی»، «احساس» دیگر ترانه‌هایی بودند که توسط مسیحا به اجرای در آمد.

این خواننده جوان در ادامه با پیانونوازی رضا تاجبخش با یادی از فرهاد مهراد به اجرای ترانه «رضا موتوری» پرداخت که با استقبال مخاطبان روبرو شد. نیما مسیحا این قطعه را به بابک رضایی مدیرعامل انجمن موسیقی تقدیم کرد.

قطعات «دلواپسم نباش»، «مهتاب»، «عاشقانه» و «ماهی نقره ایی» نیز دیگر ترانه‌های این خواننده جوان بود که در این کنسرت به اجرای آن‌ها پرداخت.

اما قطعه پایانی این کنسرت نیز با یاد بابک بیات همراه بود. اجرای ترانه «دستهای آلوده» ساخته این آهنگساز فقید قطعه پایانی این کنسرت بود که توسط نیما مسیحا و حمید حامی به صورت دو صدایی اجرا شد؛ تا این دو شاگرد ادای دینی به استادشان کرده باشند و اجرای کنسرت خود در بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر را به یاد و خاطره زنده یاد بابک بیات تقدیم کنند.

در این کنسرت رضا تاجبخش نوازنده پیانو و کیبورد، هومن غفاری نوازنده درامز، علیرضا می‌رآقا نوازنده پرکاشن، آرش سعیدی نوازنده باس گیتار، رضا سمافی نوازنده گیتارنایلون و علی جعفری پویان مایس‌تر گروه زهی، حمید حامی و نیما مسیحا را در اجرای این کنسرت همراهی کردند.
منبع: 
سینماپرس
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1389 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

man ke farid jan az un shab ta alan hanuz tu kafe sadaye jadueiye in donafaram
dameshun garmmmmmmmmmmmmmmmmmm

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

دیشب کنسزت به معنای واقعی کلمه عالی بود , حامی و نیما واقعا گل کاشتن , من دیشب سر اهنگهای دلم گرفت و بروانگی داشتم سکته می کردم واقعا بی نظیر بود , کف کردم . دیشب برای چند ساعت داشتم از زندگی لذت می بردم واقعا باید به هر دوشون خسته نباشید گفت , راسنش فکر نمی کردم انقدر بهم خوش بگذره , هر کسی که دیشب نیومده بود نصفه عمرش بر باد رفته , من بیشتر به خاطر حامی رفته بودم ولی صدای نیما هم دوست دارم واقعا صدای بی نظیری داره , کار قشنگی که حامی کرد این بود که اومد ار بین مردم رد شد جالب بود مثل کارهای خارجیها بود , دو صدا خوندنشونم عالی بود در کل دمشون گرم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

پس چـــرا اسم ناصــر رحیمی رو ذکر نکردین !؟ و همین طور گروه بادی؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

فو ق العاده بود حامی مثل همیشه مسلط و باوقار ترانه رو اجرا کرد و انصافا از حق نگذریم نیما هم نشون داد که Live خوندن واقعا متبحره در کل خیلی خوب بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

زنده یاد بابک بیات علاوه بر خودش،3 اسطوره به ایران هدیه کرد: حمید حامی - نیما مسیحا - مانی رهنما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

هر دو بی نظیر بودن.
فوق العاده بود. جای همه ی اونایی که دوس داشتن بیان و نتونستن خالی بود.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یاد بابک بیات در کنسرت حامی و مسیحا زنده شد | موسیقی ما