برنامه یاد بعضی نفرات
 
مجموعه تصویری دارکوب تیرماه منتشر می‌شود
همایون نصیری خبر داد:
مجموعه تصویری دارکوب تیرماه منتشر می‌شود
موسیقی ما - لی لا رضایی: سی دی تصویری گروه دارکوب با گلچینی از کنسرت‌های ۸۷ و ۸۸ این گروه که دراریکه ایرانیان برگزار شده بود، منتشر و تا آخر تیر ماه راهی بازار موسیقی می‌شود. همایون نصیری با علام این خبر به سایت موسیقی ما افزود: در کنسرت ۸۷ گره دارکوب که در این مجموعه است، حامد بهداد نیز حضور دارد.

به گفته این نوازنده و آهنگسازی، در این مجموعه تصویری، کلیپی از گروه دارکوب که کارگردانی آن را مهران مدیری انجام داده و خود نیز در آن به عنوان خواننده حضور دارد، نیز وجود داشته وهم اکنون مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

وی درباره انتشار این مجموعه گفت: انتشار ان را شرکت فرهنگی-هنری پارسیان به عهده دارد.

وی که مدتی است به برگزاری کنسرت به همراه گروه خود اقدام نکرده است، در این رابطه گفت: با توجه به اینکه هنوز آلبوم دوم خود را منتشر نگرده‌ایم، باید صبر کنیم تا این آلبوم وارد بازار شود و برای ارائه کنسرتهای جدید خود از قطعات موجود در ان نیز استفاده کنیم.

به محض اینکه آلبوم دوم گروه دارکوب منتشر شود، به برگزاری کنسرت اقدام خواهیم کرد. به گفته وی آلبوم دوم گروه آمااده انتشار است و در ‌‌نهایت دیر کرد تا پاییز روانه بازار می‌شود.

وی درباره دیر کرد آلبوم دارکوب گفت: به دلیل وسواسی که داریم آلبوممان با تاخیر مواجه شد ولی فکر نمی‌کنم یک سال زمان زیادی برای یک آلبوم باشد. چون از انتشار آلبوم قبلی گروه دارکوب تا کنون یک سال می‌گذرد. آلبوم اول گروه ما با عنوان دارکوب مردادماه سال گذشته به بازار امد.

نصیری در ادمه گفت: ناگفته نماند که آلبوم جدید ما در مرحله ضبط به سر می‌برد و به زودی اماده انتظار می‌شود. افرادی که در این آلبوم حضور دارند‌‌ همان افراد قبلی هستند که با هم همکاری داشته‌ایم.

پیش از این احتمال حضور مهران مدیری در آلبوم جدید به عنوان خواننده می‌رفت که نصیری با تاکید بر حضور وی اعلام کرد: طبق صحبت‌ها و توافق‌های نهایی که با آقای مدیری داشته‌ایم، حضور ایشان در دومین آلبوم دارکوب قطعی شد. البته ایشان تا اطلاع ثانوی به دلیل کمبود وقت در کنسرت‌های دارکوب حضور نخواهند داشت. ولی به محض اینکه از کارشان کاسته شد در کنار ما حضور خواهند یافت. ایشان برای ضبط قطعات آلبوم دارکوب به ما ملحق مس شوند.

گفتنی است که در این آلبوم مهران مدیری به همراه حامد بهداد حضورخواهند داشت.

گفتنی است که نام این آلبوم هنوز مشخص نشده است و با توجه به اینکه نام آلبوم قبلی این گروه، «دارکوب» بوده باید منتظر بود تا ببینیم دارکوبی‌ها چه نامی را برای آن در نظر می‌گیرند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 خرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجموعه تصویری دارکوب تیرماه منتشر می‌شود | موسیقی ما