برنامه یاد بعضی نفرات
 
عشق بی‌آزار امید حجت منتشر می‌شود
در گفت‌و‌گو با موسیقی ما اعلام شد:
عشق بی‌آزار امید حجت منتشر می‌شود
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: آلبوم «عشق بی‌آزار» با صدای امید حجت به زودی راه بازار را درپیش گرفته و منتشر می‌شود. حجت در این باره به سایت موسیقی ما گفت: «بعداز آلبوم "سادگی" این دومین آلبوم من است که منتشر می‌شود. این آلبوم که سبکی پاپ - راک دارد، متمایز از آلبوم قبلی من بوده و در فضایی کاملا متفاوت از آن ساخته شده است.

به گفته این نوازنده-آهنگساز، در این آلبوم ترانه‌سرایانی همچون پرویز بیگی، زهرا کلاته، افشین سیاهپوش و پگاه موسوی ترانه‌هایی دارند.

وی از جزییات دیگر این آلبوم گفت: «تمامی قطعات این آلبوم را من ساخته‌ام و با همکاری رضا تاجبخش تنظیمشان کرده‌ام. یعنی جز من و رضا تاجبخش کس دیگری در آهنگسازی و تنظیم آن دخالتی ندارد.»

وی همچنین ادامه داد: «این آلبوم شامل ۸ قطعه در سبک پاپ-راک است. بخشی از قطعات آن نیز به صورت آکوستیک ضبط شده و بخشی دیگر را به صورت الکترونیک ضبط کرده‌ایم.»

وی از متفاوت بودن این آلبوم نسبت به آلبوم دیگر خود خبر داد و در ادامه خاطر نشان کرد: «اصلا این آلبوم قابل مقایسه با آلبوم قبلی من نیست. آلبوم "سادگی" را ۹سال پیش به بازار فرستادم و طبیعی است که نمی‌توان آن را با آلبومی که امسال تولید شده مقایسه کرد. تنظیم‌های این آلبوم کاملا تنظیم‌هایی مدرن بوده و خیلی نسبت به قبل قوی‌تر و متفکرانه‌تر شده‌اند و لازم است بگویم که با این آلبوم در واقع من راه خودم را پیدا کرده‌ام واین‌‌ همان سبکی است که از این به بعد آن را دنبال خواهم کرد. من با این آلبوم سبک خودم را پیدا کرده‌ام و می‌خواهم همین سبک را دنبال کنم.»

وی درباره شرکتی که قرار است آلبوم از طریق آن منتظر شود، گفت: «هنوز شرکتی که با دل و جان آلبوم را بخواهد پیدا نکرده‌ام. ضمن اینکه تهیه‌کننده آن هم خودم هستم و اصلا قیمت و فروش برایم مهم نیست. فقط می‌خواهم آلبومم به خوبی دیده و شنیده شود. چون اصلا در این آلبوم از موسیقی بفروش و۶و۸ خبری نیست. این آلبوم باید توی بازار بنشیند و به مرور علاقه مندان خود را پیدا کند.»

وی ادامه داد: «من خیلی تلاش کردم کارهایی انجام بدهم که سطح سلیقه مردم را بالا ببرم و در ضمن به آن‌ها نزدیک‌تر شوم. ولی به نظرم این اتفاق کم می‌افتد و بنابراین آلبوم‌هایی از این دست به مرور طرفداران خود را پیدا می‌کنند. من سعی نکرده‌ام خیلی بازاری کار کنم. در عوض خیلی هم سعی نکرده‌ام علاقه شخصی‌ام را تحمیل کنم. مثل قضیه یک لیوان است که نیمه پر یا خالی‌اش اگر بیشتر شد، نیمه دیگر کمرنگ‌تر می‌شود. بهترین حالتش این است که بعضی‌ها رعایتش می‌کنند. یعنی هم برای دل خودشان کار می‌کنند و هم مخاطب را در نظر می‌گیرند.»

حجت همچنین افزود: «من اصلا بازار را نشانه نگرفته‌ام. برایم خیلی مهم نیست که چقدر بفروشد. مهم این است که نوبت من است که حرف بزنم، پس از طریق آلبومم حرف می‌زنم و حرف خودم را هم می‌زنم. فرقی هم نمی‌کند ۱۰ نفر مخاطب حرفه‌ای من باشند یا ۱۰۰ و ۹۰ نفر!»

وی در پایان گفت: «خیلی از موسیقی‌هایی که درون‌شان نوآوری هست و پیش از آن مشابهش در بازار نبوده است، مورد توجه قرار می‌گیرند اما به مرور! نگران فروش آلبومم نخواهم بود و می‌خواهم آن را به بهترین نحو ممکن راهی بازار موسیقی کنم.»

گفتنی است که این آلبوم پاییز منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

امید حجت افتخار موسیقی ایران و بهترین گیتاریست ایرانه. این البوم با امید حجت و رضا تاجبخش کهکشانی خواهد بود اگر کسی موسیقی را دوست داشته باشه این البوم را میخرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

Omid khan vaghean mese ye bozorgtar mimune too music pop.akhlaagh va maneshe bozorgaane dare va hamchenin kheili herfe ee va daghigh karesho balade va anjaam mide.hamchenin baradare dus dashtanishun iman khan hojjat ke vaghean dus dashtani hastan

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

امید حجت محجوبترین/حرفه ای ترین و مهربانترین نوازنده/خواننده و اهنگساز ایرانی است که حق خود را تا الان نگرفته.امید شایسته حمایتی همه جانبه از سوی مردم و شنوندگان حرفه ای موسیقی است و بی شک گرچه کمی دیر ولی فراگیر در دل عاشقان هنر جای واقعی خودش را پیدا خواهد کرد...با ارزوی سلامتی برای او و خانواده مهربانش...امید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

با این تفاسیر آلبومت هیچی نداره وقتی شش و هشتی نداره
مثلا میشه تراک پرنده غمگین چاوشی که شصت تراک حریص کوشان حداد نمیشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

امید حجت بهترینه!

ایشالا موفق باشی امید جان!

منتظریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

من آهنگ عشق بی آزارو تو یه کنسرتش شنیدم
واقعا فوق العادست
تصویرش رو نت پیدا میشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

بی صبرانه منتظریم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود عشق بی‌آزار امید حجت منتشر می‌شود | موسیقی ما