برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه دریای راز، کنسرت می‌دهد
درصورت به توافق رسیدن با تهیه کننده؛
گروه دریای راز، کنسرت می‌دهد
موسیقی ما - لی لا رضایی: گروه موسیقی «دریای راز» به سرپرستی و خوانندگی دریا ولی لو به زودی کنسرت می‌دهد. ولی لو در تکمیل این خبر به موسیقی ما گفت: در حال حاضر با یکی از تهیه کننده‌ها مشغول رایزنی هستیم و در صورتی که با وی به تواف برسیم، به زودی کنسرت خود را برگزار می‌کنیم. مدتی که این کنسرت برای اجرا نیاز دارد حداقل یک ماه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی قطعات گروه آماده است و مجوز اجرای کنسرت را نیز در تهران دریافت کرده‌ایم و تنها بحثی که می‌ماند این است که با تهیه کننده به توافق برسیم. به گفته رهبر این گروه، «دریای راز» متشکل از ۱۴ نفر نوازنده و همخوان است که در این کنسرت ۱۷ قطعه را اجرا خواهند کرد.

وی گفت: قطعات آخرین حضور، ایران، آرزو، انتظار، ستاره و... عنوان برخی از قطعات این آلبوم هستند.
همچنین نوازندگاین همچون غزاله شیرازی، طراوت باباخانلو، آرمینا جعفری، مهشید خیرالدین، خزر محمودی و پریسا جدی به ترتیب سازهای گیتار، فلوت، درامز، پرکاشن، کیبورد و گیتار باس این کنسرت را می‌نوازند.
به گفته وی، مونیکا لران، تینا جامه گرمی، شهره مهر آبادی و روناک معماری نیز نوازندگان ویلون در این کنسرت هستند.

همخوانان این کنسرت نیز فروزان بهرامپور و پگاه جانبازی خواهند بود. گفتنی است که سرپرستی، رهبری و نوازندگی گیتار در این کنسرت به عهده دارد. ولی لو که گروه خود را در سبک پاپ رهبری می‌کند، پیش از این تجربه خوانندگی در گروه‌های محلی و سنتی را داشته است. وی از این تغییر در سبک ۱۸۰ درجه‌ای سبکی خود می‌گوید: این تغییر به این معنی نیست که من با موسیقی محلی خداحافظی کرده‌ام، بلکه از انجام اینکار به دنبال تجربه سبک‌های جدید و به روز شده هستم.

من هم موسیقی محلی را دوست دارم و هم موسیقی پاپ را می‌پسندم. به همین دلیل دوست داشتم به تجربه‌های خود بیفزایم. ولی لو همچنین عنوان کرد: کاش می‌شد به کمک همخوانهایی که در گروه بانوان هست، اشلی از موسیقی آن‌ها به مردم عرضه می‌شد تا علاوه بر رعایت اصول شرعی، موسیقی ما شنیده می‌شد و می‌توانستیم طیف مخاطبان خود را گسترده‌تر کنیم. الان و با وجودی که کسی موسیقی ما را نمی‌شنوند، امیدی به پر کردن سالن‌ها نیست. کاش این اتفاق می‌افتاد. آن وقت دیگر دغدغه پرکردن سالن‌ها را نداشتیم.

دریا ولی لودر پایان اظهار داشت: اگر با تهیه کننده به توافق برسیم نهایتا تا اواسط تابستان این کنسرت برگزار خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 11 تیر 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه دریای راز، کنسرت می‌دهد | موسیقی ما