برنامه یاد بعضی نفرات
 
امیر عباس حسن‌زاده با دست پر بازگشت
پس از مسافرت طولانی؛
امیر عباس حسن‌زاده با دست پر بازگشت
موسیقی ما- محمد عبداللهی: امیر عباس حسن‌زاده که مدت‌ها در ایران نبوده و برای تحصیل در خارج از ایران به سر می‌برد، این روز‌ها در ایران به سر می‌برد و جالب اینکه با دست پر برگشته و حرفهای زیادی برای گفتن با موسیقی‌هایی که ساخته دارد.

وی در این رابطه به سایت موسیقی ما گفت: آلبومی آماده پخش دارم که عنوان «بهترین خبر» را به خود اختصاص داده است. خواننده این آلبوم شاهین امیری است و ترانه‌های ان توسط یغما گلرویی، مریم دلشاد، مریم اسدی و داریوش شهریاری سروده شده است.

به گفته این آهنگساز و تنظیم کننده سبک این آلبوم پاپ بوده و در تنظیم‌ها از تنظیم‌های دوستانی همچون بهنام ابطحی و پوریا حیدری نیز استفاده شده است.

وی ادامه داد: «بهترین خبر» شامل ۹ قطعه است و با همکاری صمیمانه رامین بصیرت منتشر خواهد شد. قرار است این آلبوم بعداز ایام مبارک رمضان راهی بازار موسیقی شود. در حال حاضر نیز در مرحله تکثیر به سر می‌برد.

وی در خصوص کارهای دیگر خود گفت: آلبومی را نیز برای امیر کریمی با همکاری بابک صحرایی در دست آهنگسازی دارم. همکی ترانه‌های این آلبوم را دوست خوبم بابک صحرایی سروده و تنظیم‌های ـن را پوریا حیدری و من انجام داده‌ایم. ضمن اینکه ساخت تمامی آهنگ‌ها را نیز من به عهده دارم.

به گفته حسنزاده، آلبوم کریمی که هنوز عنوان مشخصی ندارد در مرحله تنظیم به سر می‌برد.

وی همچنین یادآور شد: در آلبوم «سکوت خیس» با صدای قاسم افشار ۵ملودی اسخته‌ام. ترانه‌های آن را بابک صحرایی ساخته و در تنظیم‌ها پوریا حیدری، دکتر چراغعلی و بهروز علیاری نیز حضور دارند.
این آلبوم کلیه مراحل ساخت خود را طی کرده و قرار است بعداز ماه رمضان وارد بازار موسیقی شود.
وی در پایان گفت: آلبوم مهدی یغمایی نیز سه قطعه از من را در آخرین لحظات در خود جای داده است. من هنگام ساخت این آلبوم در ایران نبوده و زمانی که به ایران رسیدم، آلبوم در مرحله صدور مجوز به سر می‌برد. اما سه قطعه من به آن افزوده شد. این آلبوم همچنان در ارشاد به سر می‌برد.
به گفته وی، علیرضا قرایی منش، امین قباد و پوریا حیدری نیز در ساخت آهنگهای این آلبوم حضور مستمر دارند. نام این آلبوم هنوز مشخص نیست.
اخیرا آلبومی با صدای بهمن قاضی به آهنگسازی و تنظیم این آهنگساز جوان وارد بازار شده که با توجه به پخش ضعیفی که داشته هنوز دیده نشده است. وی درباره این آلبوم گفت: کارهای این آلبوم همگی متعلق به سه سال گذشته هستند ولی هنوز شنیده نشده‌اند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 تیر 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

آلبوم شاهین امیری باید جالب باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

جالب که هست همین که بچه ی پاکیه شاهین امیری از دوستان برادرم است

یکشنبه 17 شهریور 1392 - 12:28

دوستت داریم امیر عباس جووووون

یکشنبه 12 آبان 1392 - 14:13

دو سال باهاش بودیم نفهمیدیم آهنگسازه........آخه آدم انقد فروتن و خاکی.............

جمعه 17 مرداد 1393 - 08:34

همینکه صداش شبیه ویگن و مثل اون میخونه خیلی دوسش داریم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امیر عباس حسن‌زاده با دست پر بازگشت | موسیقی ما