برنامه یاد بعضی نفرات
 
موسیقی دو فیلم سینمایی را به پایان رسانده ام
نیکان در گفت‌و‌گو با موسیقی ما خبر داد:
موسیقی دو فیلم سینمایی را به پایان رسانده ام

موسیقی ما-محمد عبدالهی: نیکان از آهنگسازی دو فیلم سینمایی خبر داد و در این رابطه به موسیقی ما گفت: ساخت موسیقی دو فیلم سینمایی را اخیرا به پایان برده‌ام که موسیقی متن و تیتراژ آغازین و انتهایی آن‌ها را من انجام داده‌ام.

 
وی ادامه داد: یکی از این فیلم‌ها «ایستگاه آخر» نام دارد که نارین بهجت کارگردان آن است. موسیقی متن این فیلم را من ساخته‌ام و در تیتراژ آن از صدای دوست خوب و همکار صمیمی‌ام نیما مسیحا بهره گرفته‌ام. ترانه این تیتراژ را بابک صحرایی سروده است. کاوه سماک باشی، کاوه خدا‌شناس و... بازیگران این فیلم هستند که تهیه کنندگی آن را مهرداد نقیبی راد به عهده داشته است.


به گفته وی «درخت مهربان من» عنوان فیلم دیگری است که موسیقی متن و تیتراژ آن توسط وی ساخته شده و ترانه تیتراژ ان را میلاد افشین سروده است. خواننده آن نیز احمد‌پور مهر بوده و حسین توشه، فرهاد بشارتی و ساقی زینتی در آن ایفای نقش کرده‌اند.


وی در ادامه گفت: چند پیشنهاد دیگر برای ساخت موسیقی فیلم دارم که هنوز آن‌ها را قبول نکرده‌ام و تصمیمی در خصوص آن‌ها نگرفته‌ام. در خصوص ترانه‌ها و موسیقی‌هایی که ساخته‌ام نیز باید بگویم که مراحل پایانی، میکس و مس‌تر آلبوم جدید مانی رهنما را انجام داده‌ام. این آلبوم آماده انتشار بوده و تمامی آهنگهای آن را من ساخته و تنظیم کرده‌ام. تلاش بر این است که این آلبوم در آبان ماه منتشر شود.


وی در ادامه یادآور شد: فول آلبوم فراز را نیز من انجام داده‌ام که این آلبوم نیز با آهنگ‌ها و تنظیم من به زودی راهی بازار موسیقی خواهد شد. این آلبوم در مرحله پایانی ساخت خود به سر می‌برد و در مرحله میکس و مسترینگ است و قرار است در آبان ماه توسط شرکت «تصویر دنیای هنر» منتشر شود.


در آلبوم میلاد‌ فرهودی، کیان مقدم، کسرا و پوریا ساوجی نیز همکاری کرده‌ام و یک فول آلبوم موسیقی بی‌کلام یا اینسترومنتال دارم که به زودی منتشر می‌شود.


وی در ادامه گفت: تک آهنگهای زیادی نیز دارم که هر یک در زمانی مشخص وارد بازار می‌شود. آلبوم «رنگارنگ» نیز با آهنگسازی ۸ آهنگساز، خوانندگی ۸ خواننده و ترانه ۸ ترانه سرا به زودی وارد بازار می‌شود که من در آن قطعه متفاوتی را برای آقای قاسم افشار ساخته و تنظیم کرده‌ام.


وی درپایان ادامه داد: به زودی تصمیم نهایی خود را برای آهنگسازی در فیلم‌هایی که به من پیشنهاد شده را گرفته و کار بر روی آن‌ها را آغاز می‌کنم. تمامی آلبوم‌های یاد شده نهایتا تا پایان سال به بازار عرضه می‌شوند.

منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سلام آهنگ جدید رضا صادقی عادت منتشر شد می تونید این آهنگ فوق العاده زیبا رو از لینک زیر دانلود کنید:

http://www.kingofblack.net/ARCHIVE/90/6/12/Reza%20Sadeghi%20-%20Adat%20-...

king of black

king of black king of black king of black king of black

king of black king of black king of black king of black king of black king of black king of black

king of black king of black king of black king of black king of black king of black king of black king of black

.

.

king of black king of black

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

آلبوم قاسم افشار پس چی شد؟؟
آهنگ ناقوس که قبل از عید داد عالی بود.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی دو فیلم سینمایی را به پایان رسانده ام | موسیقی ما