برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه کامکار‌ها سه شب در یادبود مادر خانواده به صحنه می‌رود
در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران؛
گروه کامکار‌ها سه شب در یادبود مادر خانواده به صحنه می‌رود
موسیقی ما - کنسرت موسیقی کردی، فارسی گروه کامکار‌ها ۱۴، ۱۵و ۱۶ مهرماه، ساعت ۲۱ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در یادبود مادر خانوده برگزار می‌شود.

گروه کامکار‌ها این‌بار قصد دارد کنسرتی در یادبود مادر خانواده کامکار‌ها برگزار کند. این کنسرت یادبودی برای مادر کامکار‌ها و نشانهٔ احترام آن‌ها به مادر خانواده است که زمانه نامگذاری شده و طی آن قطعه زیبایی که به یاد او ساخته شده، اجرا می‌شود.

در این گروه هوشنگ کامکار: سرپرست و آهنگساز، اردشیر کامکار: کمانچه، ارسلان کامکار: عود و آواز، بیژن کامکار: دف و آواز، ارژنگ کامکار: تنبک، پشنگ کامکار: سنتور، اردوان کامکار: سنتور، قشنگ کامکار: سه تار، صبا کامکار: همخوان، هانا کامکار: دف، نی ریز کامکار: تار و مریم ابراهیم‌پور: همخوان به هنرنمایی خواهند پرداخت.

این کنسرت در دو بخش فارسی و کردی اجرا خواهد شد که بخش کردی آن مانند کنسرت سال گذشته و بخش فارسی آن به صورت کاملا متفاوت اجرا خواهد شد.

در بخش فارسی قطعاتی چون مادر، تصنیف زمانه، تصنیف عاشقان، تصنیف گنبد مینا به آهنگسازی ارسلان، پشنگ و اردشیر کامکار و با اشعاری از رودکی و مولانا و حافظ و همچنین در بخش کردی تصانیف بسیار معروف و شاد کردی اجرا خواهد شد.

این کنسرت را موسسه ققنوس و آوای باربد برگزار می‌کنند که قیمت بلیط آن از ۲۵ هزار تا ۶۰ هزار تومان است.
منبع: 
ایلنا
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مهر 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

با سلام لطف کنید کنسرت سینا سرلک و گروه اینک رو هم تو قسمت کنسرت های ماه قرار بدید . 28و 29 مهر ماه در تالار وحدت ساعت 6 - قیمت بلیط ها 30 و 25 هزار تومان پایین سالن - 20 و 15 هزار تومان بالکن ها - ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

آقای هوشنگ کامکار بعد از کنسرت سال گذشته در سالن برج میلاد از امکانات سالن بسیار راضی بود و در مطبوعات به تعریف وتمجید از آن پرداخت حالا چه اتفاقی افتاده که بعد از آن کنسرت اینبار سالن میلاد نمایشگاه که بسیار سالن بدی برای برگزاری موسیقی جدی ست جایگزین آن شده کنسرت استاد ناظری این مساله رو به خوبی ثابت کرد ولی متاسفانه برگزار کنندگان کنسرتها با بی توجهی به مخاطبین باز از این سالن بی کیفیت استفاده میکنند به خصوص اینکه قرار است ارکستر مهر نوازان به رهبری استاد فخرالدینی هم دراین سالن برگزار شود واقعا از کنسرت گذاران خواهش میکنم که کمی هم به فکررضایت مخاطبین کنسرتها باشند

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه کامکار‌ها سه شب در یادبود مادر خانواده به صحنه می‌رود | موسیقی ما