برنامه یاد بعضی نفرات
 
ضبط آلبوم «خورشید» به اتمام رسید
با صدای امیرحسین مدرس؛
ضبط آلبوم «خورشید» به اتمام رسید
موسیقی ما- ضبط آلبوم موسیقی «خورشید» به خوانندگی امیرحسین مدرس و آهنگسازی علیرضا صالحی‌نژاد در استودیو سیکا و با حضور رئیس جهاد دانشگاهی به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی «آلبوم خورشید»، با حضور آهنگساز و «محمد حسین یادگاری» رئیس جهاد دانشگاهی ضبط آلبوم خورشید به خوانندگی امیرحسین مدرس به پایان رسید و از امروز مراحل میکس و مسترینگ آن انجام و قبل از ماه محرم در بازار موسیقی منتشر می‌شود.

یادگاری رئیس جهاد دانشگاهی با حضور در استودیو سیکا و شنیدن قطعات این آلبوم گفت: من از دید هنری به این اثر نگاه نمی‌کنم بلکه از نگاه مردمی که آن را می‌شنوند، درباره‌اش نظر می‌دهم.

وی افزود: به عقیده من قطعات این آلبوم با توجه به سبک و سیاق شعر وتلفیق بسیار گوشنواز آن با موسیقی، بسیار تاثیرگذارند لذا برای اینکه مخاطبان بتوانند با این اثر آشنا شده و از آن به خوبی بهره‌مند شوند نیاز به تبلیغات گسترده دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی ادامه داد: مردم جامعه ما اعتقاد و ارادت خاصی به اهل بیت خصوصا امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) دارند بر این اساس من معتقدم این آلبوم جای خود را در بین مخاطبانش پیدا خواهد کرد و تاثیر خودش را بر جای می‌گذارد.

یادگاری با اشاره به حمایت بخش خصوصی در تولید این اثر گفت: دستگاههای اجرایی و مراکزی که اعتبارات قابل توجهی دارند خیلی خوب می‌توانند پشتیبانی مالی از این اثر داشته باشند به نظر من هزینه کردن در زمینه تولید این کار‌ها سرمایه گذاری بزرگی است چرا که تاثیرات فرهنگی قابل توجهی در جامعه خواهد داشت.

آلبوم «خورشید» شامل هشت قطعه است که قبل از ماه محرم توسط موسسه فرهنگی هنری خورشید هشتم در بازار موسیقی منتشر می‌شود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آبان 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ضبط آلبوم «خورشید» به اتمام رسید | موسیقی ما