برنامه یاد بعضی نفرات
 
نگاهی به آثار زنده یاد فرهاد مهراد در برنامه ˝گام ۷˝ شبکه آموزش
با حضور محمدرضا چراغعلی و اسماعیل امینی؛
نگاهی به آثار زنده یاد فرهاد مهراد در برنامه ˝گام ۷˝ شبکه آموزش
موسیقی ما: دوازدهمین برنامه موسیقیایی «گام ۷» در حالی روز جمعه ۲۰ آبان روی آنتن می‌رود که در این برنامه به بررسی سبک خوانندگی در موسیقی پاپ پرداخته می‌شود و به همین آثار زنده یاد «فرهاد مهراد» به عنوان یکی از شاخص‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

براساس این گزارش، دکتر محمدرضا چراغعلی و اسماعیل امینی در این برنامه به بررسی موسیقی و ترانه در موسیقی پاپ بخصوص آثار فرهاد مهراد خواهند پرداخت.
این برنامه ترکیبی از کار‌شناسان و اساتید مجرب و باسابقه در زمینه موسیقی، شعر و آوای کشور و با اجرای میلاد شیران‌ روی آنتن می‌رود.

تاریخچه موسیقی، اخبار موسیقی، گزارش از تولیدات موسیقی و پوشش اتفاقات مهم کشور در زمینه موسیقی و گفتگو با اساتید و آهنگسازان کشور و معرفی نخبگان و گذشتگان در این عرصه از آیتم‌های برنامه «گام ۷» شبکه آموزش است.

برنامه زنده ترکیبی «گام ۷» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حشمت الله کلهر با تحلیل موسیقی در ‍ژانرهای مختلف و آموزش غیر مستقیم موسیقی برای تولیدکنندگان و مخاطبان موسیقی روزهای جمعه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه آموزش سیما می‌رود.
منبع: 
هنرپرس
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آبان 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

فرهاد از بزرگترین هنرمندای موسیقی ایران بود که بعید میدونم کسی بتونه جاشو پر کنه..هرچند جای فرهاد بزرگ رو شخصیت و آثاری که ازش مونده پر کردن..

هنوز هم وقتی اجرای زنده فرهاد رو تو کلن آلمان میبینم برام تازگی داره..اصلا ارزش یک هنرمند به همینه که زمان و مکان رو آثارش تاثیری نداشته باشن...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

باید خدا رو شکر کرد که یاد فرهاد افتادند!برنامه ی نسبتا خوبی بود.احتمالا به مجری و برنامه سازان اجازه ی مانور بیشتری نداده بودند.همه می دونیم که مرد بزرگی مثل فرهاد در یک برنامه قابل بررسی نیست.باید به همه ی ابعاد این بزرگ مرد که تنها:یه مرد بود یه مرد!توجه کرد.....................با تشکر از اطلاع رسانی موسیقی ما و تشکر از گام هفت

msl
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

پس چی شد گزارش کنسرت رضا صادقی دوستان؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

گام 7 تو نبود یه برنامه واسه بررسی موسیقی ایران واقعا غنیمته.برنامه هایی که با ابطحی,سالار عقیلی,بهرام پاییز,محمد معتمدی و وحید تاج داشتن خیلی خوب بود...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

vaghean ghanimate.omidvaram ghat nashe va be shabake 3 ham berese music

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

un zamani ke farhad zende bud ejrash va khundanesh mamnu bud vali cheto zamani ke mord asresho pakhsh mikonan va dar moredesh harf mizanan,

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

حالا که مرد، مجاز شد!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نگاهی به آثار زنده یاد فرهاد مهراد در برنامه ˝گام ۷˝ شبکه آموزش | موسیقی ما