برنامه یاد بعضی نفرات
 
رضا تاجبخش: تعجب کردم که جزو بهترین‌ها شدم
برترین‌های نظرسنجی بزرگ موسیقی ما درباره انتخاب‌شان می‌گویند - 7
رضا تاجبخش: تعجب کردم که جزو بهترین‌ها شدم
موسیقی ما – لی‌لا رضایی: رضا تاجبخش که عنوان یکی از بهترین‌ نوازندگان سال گذشته را در نظر سنجی بزرگ سایت موسیقی ما کسب کرده از اینکه چنین جایگاهی به دست آورده ابراز تعجب کرده و در این باره گفت: «در مورد خواننده‌ها نمی‌دانم و نمی‌توانم نظر بدهم ولی در مورد نوازنده‌ها باید بگویم برایم جالب بود. چون من در سال ۹۰ کارهای زیادی انجام ندادم. در این صورت می‌توانم بگویم که به لحاظ کمی نظر داده‌اند و نظر سنجی بیش از هر چیزی یک نظر سنجی کیفی بوده است. »

وی ادامه داد: «برایم از این نظر عجیب بودکه امسال من خیلی زیاد کار نکردم که بخواهم دیده شوم. سال ۸۹ بسیار پرکار‌تر بودم. سال ۹۰ نه زیاد روی استیج رفتم و نه سر ضبط آلبومی نوازندگی کرده‌ام. به همین دلیل تعجب کردم. اما گویا دوستان کیفیت کارها را مورد ارزیابی قرار داده‌اند.»

وی افرود: «شاید اگر در بخش بهترین تنظیم‌های سال انتخاب می‌شدم، این قدر تعجب نمی‌کردم. البته در این مورد در نظر سنجی موسیقی ما اشاره‌ای نشده بود. با این وجود احساس می‌کنم این قشر اصلا دیده نمی‌شوند و مورد توجه قرار نمی‌گیرند. کلا فکر می‌کنم تنظیم کننده جماعت مظلوم واقع شده است. »

تاجبخش افزود: « ۱۰۰ نفر برای چنین نظر سنجی بزرگ و مهمی تعداد کمی است و نمی‌توان نظر این تعداد را نسبیت داد. این جامعه آماری، جامعه کوچکی است. شاید اگر یک جامعه آماری هزار نفری را در نظر می‌گرفتید قضیه ملموس‌تر می‌شد. این قدر نظرات مختلف بود که شاید نتیجه آن این نمی‌شد».

وی دامه داد: «نآاگفته نماند که برخی از افرادی که در نظر سنجی شرکت کرده بودند، اصلا شناخته شده نبودند و در جایگاهی نبودند که بتوانند نظری در این مورد و برای این عرصه بدهند. یک سری افراد بی‌ربط بودند که نظر ندادنشان به اندازه نظر دادنشان اهمیت دارد. برخی از آن‌ها را حتی من اسمشان را نشنیده بودم و نمی‌دانم در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کردند. »

وی در خصوص فعالیت‌های اخیر خود گفت: «بیش از هر چیزی فعالیت خود را بر روی استودیوی خودم متمرکز کرده‌ام. از اجرای زنده و آلبوم و... مدتی است که فاصله گرفته‌ام تا به کارهای خودم برسم، مثل صدابرداری که جزو علایق اصلی من به حساب می‌آید. پیشنهاد می‌کنم که دوستانم در حوزه موسیقی حتما از این استودیو دیدن کنند. »

این آهنگساز و تنظیم کننده در آلبوم جدید حمید حامی، تنظیم ۶ قطعه را برعهده داشته که این آلبوم به زودی به بازار می‌آید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

بهتره در سال آینده عناوین بهترین تنظیم کننده - بهترین خواننده و بهترین ملودی ساز رو هم در نظرسنجیتون لحاظ کنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

حرفاش جالب بود...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

افرین....گل گفتی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

چه عجب اسمی از حمید حامی و رضا تاجبخش اومد !!!!!
تبریک استاد...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

من دوستش دارم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رضا تاجبخش: تعجب کردم که جزو بهترین‌ها شدم | موسیقی ما