برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارشی از مراسم رونمایی آلبوم احتیاط مهدی مقدم
عکس ها: سعید عبداللهی
گزارشی از مراسم رونمایی آلبوم احتیاط مهدی مقدم
موسیقی ما - آرتین ولی الهی: پس از ممنوعیت طولانی مدت «مهدی مقدم» از فعالیت موسیقایی، او بالاخره موفق شد رضایت دفتر موسیقی وزارت ارشاد را جلب کرده و مجوز سومین آلبوم رسمی‌اش را اخذ نماید. نشست رونمایی این آلبوم که «احتیاط» نام دارد ظهر چهارشنبهٔ گذشته با حضور اهالی رسانه و عوامل تولید آلبوم برگزار شد.

در ابتدای این نشست که با تأخیری یک ساعته آغاز شد، کیارش حسن‌زاده (مدی شرکت آوای مهر میهن) در خصوص آلبوم «احتیاط» گفت: «مجوز نشر این آلبوم که حدود هشت ماه روی آن کار کردیم، سه روز پیش صادر شد و در حال حاضر این آلبوم در مرحلهٔ تکثیر قرار دارد. آلبوم احتیاط توسط شرکت پخش آسیا توزیع می‌شود. همچنین کنسرت‌های مهدی مقدم توسط شرکت ترانهٔ شرقی برگزار خواهد شد».

مهدی مقدم در این نشست در توضیح علت ممنوع الکاری طولانی‌اش اذعان داشت: «من از ابتدای فعالیتم چارچوبهای وزارت فرهنگ و ارشاد را رعایت کرده و برای کلیپ‌هایم از آن وزارت مجوز کسب کرده بودم. این کلیپ‌ها از طریق یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای که دارای مجوز بود پخش می‌شد، اما ناگهان مجوز آن شبکه لغو شد و همهٔ خوانندگانی که با آن شبکه همکاری می‌کردند با مشکل مواجه شدند. از طرفی چون من تمام حقوق مادی و معنوی آلبوم «سونامی» را واگذار کرده بودم نمی‌توانستم از پخش این کلیپ‌ها جلوگیری کنم».

 وی افزود: «طی این مدت دائماً پیگیر دریافت مجوز بودم. خدا را شکر می‌کنم که مسئولین وزارت ارشاد پس از بررسی عملکردم نهایتاً تصمیم گرفتند به من مجوز بدهند. بسیار خوشحالم و از مسئولین وزارت ارشاد سپاسگزارم.»

او همچنین در خصوص آلبوم جدیدش گفت: «پس از پنج سال، تلاش کردم با آلبومی به عرصه بازگردم که این تأخیر طولانی مدت را جبران نماید. من در این سال‌ها حدود ۱۵۰ قطعه ساخته‌ام و از میان آن‌ها ۱۴ قطعه از بهترین‌ها را برای آلبوم احتیاط برگزیدم و فکر می‌کنم این آلبوم رضایت سلایق مختلف را به همراه داشته باشد». مقدم اضافه کرد: «در آلبومهای قبلی‌ام با پیام شمس همکاری کرده بودم و مدت زمان کوتاه قطعات از ویژگی‌های آثار او بود. در آلبوم جدیدم زمان اکثر قطعات حدود سه دقیقه است و مجموع زمان آلبوم تقریباً ۴۳ دقیقه می‌باشد». وی بیان کرد: «هدف از انتخاب عنوان «احتیاط» برای آلبوم، این بود که پس از پنج سال ممنوع الفعالیتی، تلنگری به خودم بزنم و در آینده با احتیاط بیشتری در موسیقی فعالیت کنم».

در این نشست پویا افشار (مدیر هماهنگی و تولید) در پاسخ به این سوال که «چرا با وجود اینکه امتیاز مادی این اثر متعلق به مهدی شمس (شرکت به آوران پارس) است، ولی کنسرت مهدی مقدم توسط محسن رجب‌پور (شزکت ترانه شرقی) برگزار خواهد شد»، گفت: «پیش از این آلبوم، مهدی مقدم قراردادهایی با شرکت ترانه شرقی منعقد کرده و موظف به پایبندی به تعهدات خود می‌باشد. کلیهٔ فعالیت‌های هنری این خواننده زیر نظر شزکت ترانهٔ شرقی است و حقوق معنوی آلبوم احتیاط نیز به این شرکت واگذار گردیده است. با توجه به اینکه مهدی مقدم پیش‌تر برای تهیه این آلبوم با مهدی شمس قردادی امضا کرده بود، شرکت ترانهٔ شرقی اخلاقاً مهدی مقدم را برای انتشار این آلبوم به اجرای تعهدات خود موظف کرده و حقوق مادی این اثر را به مهدی شمس (شرکت به آوران پارس) واگذار نموده است و این آلبوم بدون ذکر نامی از ترانهٔ شرقی منتشر خواهد شد».

آلبوم ۱۴ قطعه‌ای «احتیاط» با آهنگسازی و تنظیم «سعید سام» و «سعید نوشان»، با تیراژی ۴۰۰۰۰ نسخه‌ای و قیمت ۲۰۰۰ تومان، هشتم خرداد ماه توسط «شرکت سینما رسانه آسیا» منتشر می‌شود. مهدی مقدم پیش از ین آلبوم‌های «خونسرد» و «سونامی» را به صورت رسمی منتشر کرده بود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

به خدا مهدی مقدم یه دونسسسسسسسسسسس ... بهترین صدای موزیک داخل ایرانه..... خیلی خوشحالم که آلبومش میاد...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

مطمئن باشید این آلبوم مثله بمب صدا میکنه،البته اگه پخش خوب داشته باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

به افتخارش ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

به امید موفقیتش.اکه اشتباه نکنم قبلا یه اهنک با محسن جاوشی خونده بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

ممنونم از گزارش و عکسهای خوب و زیبا . دستتوت درد نکنه .
با آرزوی موفقیت برای مهدی عزیز.
ممنونم موسیقی ما .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

صداش لنگه نداررررررررررررررررررره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

تبریک مهدی جان امیدوارم آلبومت بترکونه.
منتظر "احتیاط" هستیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

آلبوم امروز پخش شده ؟؟! من جایی ندیدم !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

عکس های پانورامای مراسم سرگیجه آور و بی کیفیت بودن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گزارشی از مراسم رونمایی آلبوم احتیاط مهدی مقدم | موسیقی ما