برنامه یاد بعضی نفرات
 
همکاری نیکان با مانی رهنما، نیما مسیحا و حمید حامی
نیکان وارد مرحله جدید‌تر از همکاری‌های خود شد
همکاری نیکان با مانی رهنما، نیما مسیحا و حمید حامی
موسیقی ما- لی لا رضایی: نیکان ابراهیمی از همکاری خود با خواننده‌های بسیاری خبر داد و در این رابطه اظهار داشت: کارهایی با بسیاری از خوانندگان انجام داده‌ام که در دست انتشار بوده و به زودی وارد بازار موسیقی می‌شوند.

به گفته این آهنگساز و تنظیم کننده، یکی از قطعات ساخته شده توسط وی توسط نیما مسیحا اجرا شده است و در آلبوم جدید وی منتشر می‌شود. این قطعه «ایستگاه آخر» نام دارد که عنوان فیلمی است که مسیحا در آن به اجرای همین قطعه پرداخته است.

وی ادامه داد: در آلبوم جدید حمید حامی نیز قطعه جدیدی دارم با عنوان «با من حرف بزن» که فقط تنظیم آن با من است. قطعه‌ای نیز با عنوان «آبادی ویرون» ساخته و تنظیم کرده‌ام که در آلبوم «سکوت خیس» قاسم افشارمنتشر خواهد شد. با خواننده اولی هم کارهای بسیاری کرده‌ام که آلبوم‌هایشان آماده انتشار است و به مرور وارد بازار خواهند شد.

نیکان در پاسخ به این سوال که چرا بیشتر در قالب تک قطعه با خواننده‌ها همکاری می‌کند گفت: ترجیح می‌دهم فول آلبوم با کسی کار نکنم چون هم وقت گیر است و هم ناخودآگاه یک بحث مدیریتی پیش می‌آید که برایم مقدور نیست. چون اگر چنین کاری بکنم می‌بایست از انتخاب ترانه و ملودی و... برای آلبوم وقت بگذارم و کار را مدیریت کنم. باید حواسم بسیار جمع آن کار باشد و این فرصت برای همکاری‌های دیگرباقی نمی‌گذارد. اصولا ترجیح می‌دهم وارد این مقوله و نیز وارد بحث اجرایی نشوم.

نیکان که این روز‌ها عنوان یکی از پرکارهای عرصه تنظیم را با خود یدک می‌کشد در ادامه صحبت هایش در خصوص ممیزی و سانسورکار‌هایش افزود: تا کنون پیش نیامده که کار‌هایم با ممیزی مواجه شود. اما در کل ممیزی نیز بخشی از قاعده این حرفه است. چرا که به لحاظ تئوریک وموسیقایی ممکن است کاری مشکل داشته باشد و مورد سانسور قرار بگیرد.

آلبوم‌های این آهنگساز و تنظیم کننده جوان به زودی راه بازار موسیقی را در پیش می‌گیرند.
از نیکان اخیرا آلبوم مانی رهنما با عنوان من و تو را در جایگاه آهنگساز و تنظیم کننده شنیده‌ایم که جزو آلبوم‌های موفق این روزهای عرصه موسیقی به شمار می‌آید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 خرداد 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

ba arezoye movafaghiat baraye shoma aghaye ebrahimi

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری نیکان با مانی رهنما، نیما مسیحا و حمید حامی | موسیقی ما