برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت رسمی «شهرام شعرباف» برگزار می شود
۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه و این بار در سالن برج آزادی
کنسرت رسمی «شهرام شعرباف» برگزار می شود
موسیقی ما - بهمن بابازاده: این بار ظاهرا ماجرا فرق دارد و همه مجوز‌های اجرایی برنامه اخذ شده است. دیگر قطعا قرار نیست در روز آخر خبر لغو برنامه به گوش برسد. همه مراحل قانونی سپری شده و «شهرام شعرباف» اولین اجرای رسمی‌اش را در داخل کشور برگزار خواهد کرد. اتفاقی که چند ماه پیش هم قرار بود در سالن دانشگاه هنر به وقوع بپیوندد و در لحظات آخر، کنسرت به دلایل نامعلوم لغو شد تا حسرت اجرای این هنرمند در داخل کشور ۱۲ ساله شود.

پیشینه «شهرام شعرباف» قطعا پیشینه‌ای روشن و قابل توجه است. او شناخت خوب و آکادمیکی از موسیقی روز دارد و در آلبوم‌هایی هم که از او منتشر شده، نشان داده موسیقی‌ای را می‌سازد که مختص‌‌ همان دوره است.
سلیقه مخاطبان‌اش را خوب می‌شناسد و برای‌‌ همان سلیقه کار تولید می‌کند. با گذشت سالهای سال از انتشار و عرضه آلبوم‌هایش هنوز هم طرفداران فراوانی دارد و قطعا خبر رسمی اجرای برنامه زنده‌اش می‌تواند مورد توجه دوستدارانش قرار بگیرد.

  • علامت سوال
هیچکس نفهمید اجرای اوایل تابستان این گروه که قرار بود در سالن دانشکده هنر برگزار وشد، چرا لغو شد. تا روز اجرا همه چیز خوب و مرتب به نظر می‌رسید ولی دقیقا در روز اجرای برنامه به دلایل نامشخص از برگزاری این اجرا جلوگیری شد تا دوستداران این خواننده باز هم سرخورده و مایوس، به خانه‌هایشان برگردند. اما در این بین کسی پاسخگوی رسانه‌ها نشد و هیچ منبع و مقام صاحب نظری حاضر نشد درباره دلایل لغو این برنامه توضیح دهد.

  • سکوت شعرباف
در حالی که پیش بینی می‌شد شهرام شعرباف پس از لغو برنامه‌اش به شدت در این باره موضع گیری کند، این هنرمند با هیچ رسانه‌ای حاضر به گفتگو نشد و سکوت اختیار کرد تا اوضاع بد‌تر از اینی که بود، نشود. اما ظاهرا همین سکوت او باعث شده که روند اعطای مجوز‌اش زود‌تر انجام شود و قرار است این خواننده در اولین اجرای رسمی‌اش در تهران روی صحنه برود.

  • چرا برج آزادی؟
اینکه این برنامه چرا باید در برج آزادی و سالن مجتمع فرهنگی این برج برگزار شود هم از آن دست سوالاتی است که فقط کنسرت گذاران این برنامه می‌توانستند به آن پاسخ دهند. یکی از عوامل برگزاری این کنسرت در این باره گفت: ‌ «متاسفانه هه سالن‌ها رزرو شده بودند و همین رزرو بودن سالن‌ها بود که باعث شد این برنامه را در سالن آزادی برگزار کنیم. البته این سالن هم امکانانات مناسبی دارد و می‌شود برنامه‌ای با کیفیت عالی را در آن برگزار کرد. انشاالله پس از اجرای این برنامه همه سعیمان این است که در سالن برج میلاد نیز این کنسرت را در ماه‌های آینده برگزار کنیم.»
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

من یکی از طرفدارای ایشون هستم ولی حیف متاسفانه با استاد بابک ریاحیپور و دیگر نوازنده های حرفه ای کار نمیکنن و گروهشون بی تجربه هستن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

چطور میتونین بگین بی تجربه؟؟!!!
نیما رمضان هم تو گروه هست!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت رسمی «شهرام شعرباف» برگزار می شود | موسیقی ما