برنامه یاد بعضی نفرات
 
میرزمانی مقابل دوربین دستان
مدیر کل دفتر موسیقی از دغدغه‌هایش می‌گوید
میرزمانی مقابل دوربین دستان
موسیقی ما - سید محمد میرزمانی آهنگساز و مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد با حضور در استودیوی برنامه دستان، به پرسش‌های برنامه پاسخ گفت. دراین برنامه که ساعت هشت شب جمعه ۷ مهرماه از شبکه آموزش روی آنتن می‌رود، علاوه بر گفت‌و‌گوی صمیمانهٔ سید عباس سجادی با میر زمانی در مورد مسائل مختلف از قبیل موسیقی پاپ، روند صدور مجوز، شوراهای تخصصی، موسیقی دفاع مقدس و... بخش‌های متنوع دیگری پخش خواهد شد.

سید محمد مناجاتی تهیه کنندهٔ دستان در خصوص اقبال عمومی و میزان رضایت مخاطبان این برنامه گفت: بازخوردهایی که از مخاطبان عام و خاص داشته‌ایم نشان می‌دهد که دستان مورد توجه قرار گرفته است. خوشبختانه پیامک‌ها تلفنی و پیام‌های حضوری دوستان بیانگر این است که دستان جای خود را میان مخاطبان موسیقی دوست پیدا کرده و مدام در حال بالندگی و افزودن محتوای قابل توجه است.

وی افزود: پیشنهادهای فراوانی در خصوص بهتر شدن برنامه داشته‌ایم که حتما آن‌ها را لحاظ خواهیم کرد. امیدواریم که روز به روز به خواسته‌های مخاطبان فهیم برنامه دستان نزدیک شویم.

در این برنامه علاوه بر آیتم‌های پیش درآمد، یاد‌ها و بود‌ها، روی خط حامل، گزارشی از کنسرت گروه همایون و پشت صحنه ان پخش خواهد شد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی «سیدمحمد مناجاتی» و کارگردانی «اسدالله ایمن» و با اجرا و کار‌شناسی «سید عباس سجادی» جمعه‌ ساعت ۲۰ از شبکه آموزش پخش می‌شود.

برنامه موسیقی دستان هر جمعه ساعت ۲۰ از شبکه آموزش پخش می‌شود و تکرار آن شنبه‌ها ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود.
منبع: 
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

مجور 01:11 چی شد؟؟؟؟؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میرزمانی مقابل دوربین دستان | موسیقی ما