برنامه یاد بعضی نفرات
 
«واسه دل خودم» مي‌خوانم
افشين سياهپوش در گفت‌و‌گو با موسيقي ما:
«واسه دل خودم» مي‌خوانم
موسيقي ما - لي‌لا رضايي: با 12 سال فاصله از آلبوم اول افشين سياه پوش ، اين ترانه سرا كه خوانندگي را با آلبوم«آشفته گيسو» تجربه كرده است، دومين آلبوم خود را روانه بازار موسيقي خواهد كرد.

خواننده «آشفته گيسو» درخصوص اين آلبوم توضيح داد: بعداز 13 سال كه از انتشار آلبوم اولم مي گذرد، درصدد انتشار دومين آلبوم خود با عنوان «واسه دل خودم» هستم كه تا اين لحظه بسياري از مراحل آن طي شده و قرار است در فرصتي مناسب آن را روانه بازار موسيقي كنم.

سياهپوش در ادامه يادآور شد: آهنگهاي اين آلبوم را خودم ، انوشيروان تقوي، ساناز كريمي ، رضا تاجبخش و رضا رفعتي ساخته ايم و تنظيم كرده ايم و ترانه هاي آن را علاوه بر خودم، دوستاني همچون مسعود امامي،شبنم حكيم هاشمي، ساناز كريمي، علي استيري، حامد صوفي پور سروده اند.

وي با اشاره به اينكه در توليد آلبوم جديد خود سعي در رعايت كردن حال و هواي بازار و سليقه مردم نيز دارد، تاكيد كرد: اين آلبوم كه شامل 19 قطعه موسيقي است، با آلبومهاي ديگري كه هم اكنون در بازار موسيقي موجود است، تفاوتهاي بسياري دارد كه مهمترين اين تفاوتها احساسي بودن ترانه ها و ملودي هاي و در نهايت كليت آلبوم است. خيلي اهل ادعا كردن نيستم و با انتشار اين آلبوم متوجه منظورم خواهيد شد. به جرات مي توانم بگويم كه اين آلبوم يكي از حسي ترين آلبوم هايي است كه در عرصه موسيقي پاپ منتشر خواهد شد.

اين ترانه سرا در ادامه و در بررسي بازار كنوني موسيقي تصريح كرد: اصلا نمي توان شرايط كنوني موسيقي را تعريف كرد. موسيقي اين روزها تعريف خاصي ندارد و در چارچوب خاصي نمي گنجد. موسيقي اين روزها آن قدر تلاطم و افت و خيز دارد كه نمي توان گفت داراي چارچوب خاص و ويژه اي است و يا در چارچوب خاصي مي گنجد. اين موسيقي از قانون خاصي تبعيت نمي كند.

وي ادامه داد: در اين بازار آشفته به يكباره مي بينيد قطعه اي كه اصلا فكرش را نيز نمي كرده ايد كه باب سليقه مردم باشد، همه گير مي شود و مورد توجه قرار مي گيرد و از طرفي قطعه اي را كه صرفا براي سليقه مردم ساخته ايم، اصلا شنيده نمي شود. بازار موسيقي اصلا حساب و كتاب مشخصي ندارد و به هيچ وجه قابل پيش بيني نيست.

سياهپوش در پايان گفت: آنچه در اين ميان اولويت دارد و از اهميت ويژه برخوردار است، اين است كه در انتشار آلبوم به يك رضايت نسبي برسيم و اول از همه خودمان را راضي كنيم و در توان و وسعمان انرژي بگذاريم. بقيه لطف خدا و استقبال مردم است كه اميدورام اين آلبوم با چنين استقبالي مواجه شود.

گفتني است آلبوم دوم اين خواننده با عنوان«واسه دل خودم» آماده انتشار بوده و در نزديكترين زمان ممكن راهي بازار موسيقي مي شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

19قطعه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!یه کم زیاد نیست؟؟؟؟!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

afshine azizam,ishala hamishe movafagh bashiiiiiiiiiiiiiii

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

چند وقت پیش یک آلبوم از گروه ایگلز گرفتم 59 تا آهنگ توش بود . خواننده های ایرانی کمی کم کاری میکنند . کلا 10 تا آهنگ میزارن تو آلبوم که چهارتاش تکراریه .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «واسه دل خودم» مي‌خوانم | موسیقی ما