برنامه یاد بعضی نفرات
 
john
کودکی جان لنون بر پرده سینما؛
جشنواره لندن با روایت کودکی جان لنون پایان می‌یابد

موسیقی ما - پنجاه و سومین جشنواره فیلم لندن با نمایش «پسر ناکجاآباد» نخستین تجربه کارگردانی سم تیلرـوود بریتانیایی به پایان می‌رسد.

به گزارش اسکرین دیلی، فیلمنامه را مت گرینالی نوشته که «کنترل» را در کارنامه دارد و در آن دوران کودکی جان لنون را روایت کرده است. داستان در لیورپول 1955 می‌گذرد و درباره جان 15 ساله است که در تلاش برای فرار از درگیری‌های میان مادر و عمه‌اش به موسیقی راک اند رول پناه می‌برد و با پل مکارتنی آشنا می‌شود.

«پسر ناکجاآباد» نخستین تجربه بازیگری آرون جانسن است که در آن نقش جان لنون را بازی می‌کند و کریستین اسکات تامس و آناـماری داف هم به ترتیب ایفای نقش عمه و مادر را بر عهده دارند. دیوید موریسی، دیوید ترلفال، تامس بوردی سنگستر به نقش مکارتنی جوان و سم بل تازه‌کار به نقش جرج هریسن دیگر بازیگران فیلم هستند.

ساندرا هبرون مدیر هنری جشنواره فیلم لندن درباره نمایش «پسر ناکجاآباد» در اختتامیه این جشنواره گفت: ما خوشحالیم که جشنواره لندن با نخستین تجربه کارگردانی سم تیلرـوود به پایان می‌رسد؛ فیلمسازی که حساسیت مرسوم و استعداد تصویری خود را برای روایت سال‌های شکل‌گیری یکی از نمادهای فرهنگی بریتانیا به کار گرفته است.

تایلرـوود هم گفت: انتخاب «پسر ناکجاآباد» برای نمایش در اختتامیه جشنواره فیلم لندن، شهری که در آن بزرگ شده‌ام و همچنان الهام بخش من است، واقعا شگفت‌انگیز است.

شرکت وینستین حق پخش فیلم را در آمریکا به عهده دارد و هان‌وی فیلمز هم آن در بازار بین‌المللی پخش خواهد کرد. «پسر ناکجاآباد» 26 دسامبر در بریتانیا به نمایش درمی‌آید.

پنجاه و سومین جشنواره فیلم لندن روز چهاردهم اکتبر با نخستین نمایش جهانی انیمیشن سینمایی «آقای فوکس شگفت‌انگیز» به کارگردانی وس اندرسن آغاز می‌شود که به شیوه کلاسیک استاپ‌موشن تولید شده است. فهرست فیلم‌های حاضر در بخش‌های مختلف جشنواره نهم سپتامبر اعلام می‌شود.

منبع: مهر

تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مرداد 1388 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:52

اینها چرا بیتلز رو رها نمیکنند! :دی یعنی لااقل به نظر من راجع به بیتلها نمیشه فیکشن ساخت.. دنبال همون مستند باید برن!
خوب میشد اگه راجع به دیروز هم مینوشتید. 40مین سالگرد رد شدن بیتلها از ابی رود و فوتوشوت کاور ابی رود بود و کلی آدم اونجا جمع شده بودند! :)) من بیکار هم هی این live cam ابی رود رو چک میکردم. کلن که ماه آینده ماه خوبیه برای طرفدارای بیتلز. هم remaster آلبوم ها، هم بازی راک بند: بیتلز...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:52

اتفاقا" امروز تو Abbey Road جمع شدند مردم و جشن خیلی زیبائی بود.(البته شما پستتون ماله 2 روز پیشه ولی امروز اینکارا نجام شد)
مرسی بابت خبر.هرچند خیلی ها مخالف محبوبیت زیاد بیتلز هستند ولی عشق بهشون غیر قابل کنترله

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جشنواره لندن با روایت کودکی جان لنون پایان می‌یابد | موسیقی ما