برنامه یاد بعضی نفرات
 
jack
حواشی درگذشت سلطان پاپ (13)؛
سالگرد تولد و سرانجام خاکسپاری مایکل جکسون

موسیقی ما - جواد رهبر: هزاران نفر از طرفداران سلطان پاپ در حالی روز 29 آگوست در خیابان ها، سالگرد تولد خواننده محبوبشان را جشن گرفتند که خانواده جکسون اعلام کرده بود مراسم خاکسپاری او را به روز 3 سپتامبر موکول کرده است. این مراسم سرانجام در موعد مقرر انجام شد؛ مراسمی بسیار محرمانه و پررمز و راز.

طبق اعلام قبلی مراسم در آرامگاه فارست لاون مموریال پارک در ایالت کالیفرنیا انجام شد اما خبرگزاری فرانسه گزارش داده که حتی مهمانان ویژه مراسم هم از محل دقیق دفن جکسون خبردار نشده اند. حتی خبرنگاری گفته که به ادعای کارکنان آرامگاه بزرگ ایالت ممکن است محل دفن سلطان پاپ همیشه به صورت راز باقی بماند.

در مراسم تدفین جکسون، حدود 200 نفر از دوستان و اقوام و ستارگانی چون الیزابت تیلر 77 ساله، حضور داشتند. پس از مستقر شدن آنها روبه روی تابوت جکسون – که به صورت محرمانه و با حضور اعضای خانواده به داخل آرامگاه برده شده است – خانواده جکسون هم به مراسم آمده اند.

قرار بود که رسانه ها در پخش مراسم طوری عمل کنند که حریم خصوصی خانواده جکسون محترم شناخته بشود اما بعد از آن که تصاویری هوایی از مراسم از شبکه های مختلف پخش شد، رندی جکسون، یکی از برادران مایکل، زبان به گلایه گشود و از رسانه ها انتقادات تندی کرد؛ به گفته او رسانه ها دیگر حرمت هیچ چیزی را نگه نمی دارند و با کارهایشان نه تنها به حریم خصوصی خانواده جکسون احترام نگذاشتند بلکه انجام مراسم را هم با مشکل همراه ساختند.

مراسم حدود 90 دقیقه به طول انجامید و طی آن، «Gladys Knight» با اجرای ترانه مذهبی «پدر ما» اشک همه را درآورد. پس از اتمام ترانه، خیلی از حاضران بلند شدند و یکدیگر را در آغو.ش گرفتند. در این میان لیزا مری پرسلی، همسر اول جکسون و مکالی کالکین، نوجوان بازیگر در کلیپ «سیاه یا سفید» (Black or White)، هم توسط دوربین ها شکار شدند و حضور آنها در مراسم ثبت شد.

تاریخ انتشار : یکشنبه 15 شهریور 1388 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:52

واقعا ممنون از اخبارتون. مایکل همیشه زنده خواهد بود. کاش همه واقعا بفهمن که مایکل کی بود و هست.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سالگرد تولد و سرانجام خاکسپاری مایکل جکسون | موسیقی ما