برنامه یاد بعضی نفرات
 
mike
حواشی درگذشت سلطان پاپ (12)؛
مرگ مایکل جکسون، قتل عمد بود

موسیقی ما - نشریه سان طی گزارشی به ماجرای اعلام نهایی دلیل اصلی مرگ مایکل جکسون از سوی ارگان پیگیری مرگ خواننده امریکایی پرداخت. مسئوول پیگیری مرگ های مرموز در لس آنجلس سرانجام هفته گذشته اعلام کرد که مرگ مایکل جکسون قتل عمد بوده است.

در بیانیه ای که بدین منظور منتشر شده، آمده است: «پروپوفول و لوازپام مواد بیهوش کننده ای هستند که به عنوان عوامل اصلی مرگ آقای جکسون بررسی می شوند.» به دنبال تشریح جسد این خواننده مشخص شد که در خون او موادی با قدرت تاثیرگذاری بالا وجود داشتند. مسئوول پیگیری مرگ های مرموز در لس آنجلس هم چنین گفت: «گزارش کامل و نهایی درباره نتایج تشریح جسد بنا به مطالبه اداره پلیس لس آنجلس و دادستانی منطقه علنی نخواهد شد.»

مظنون اصلی این پرونده، «کنراد موری»، پزشک او، به حساب می آید که لحظات قبل از مرگش در کنار او بوده است. فرضیه محاکمه او ظاهرا پایان راه برای موری خواهد بود. او که بارها از سوی پلیس مورد بازجویی قرار گرفته، اعتراف کرده که داروی بیهوشی پروپوفول را حدود ساعت 10:40 صبح روز مرگ مایکل جکسون به او تزریق کرده بود. ظاهرا موری تمام شب تلاش کرده بود تا جکسون را بخواباند ولی در انجام این کار ناکام مانده بود و برای همین چهار تزریق مرگبار برای او تجویز کرده است. البته کنراد همواره گفته که او این تزریق ها را به درخواست خود جکسون انجام داده و در عین حال یادآوری کرده که او از شش هفته قبل از مرگ خواننده پاپ، هر شب این تزریق ها را برای او انجام می داده است. ولی مسئله اینجاست که پروپوفول تنها در بیمارستان و از سوی متخصصان بیهوشی می تواند به بیمار تزریق شود و باید مرتب شرایط بیمار و واکنش او به این دارو را زیر نظر داشت. طبیعی است که در این شرایط استفاده از این دارو به عنوان داوری خواب آور، نه تنها غیرقانونی است بلکه حتی ارتکاب جرم هم محسوب می شود.

توضیح موسیقی ما: تا این لحظه هنوز هیچ اتهامی علیه کنراد موری به صورت قطعی اعلام نشده است.

منبع: هفته نامه ایران دخت

تاریخ انتشار : یکشنبه 15 شهریور 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مرگ مایکل جکسون، قتل عمد بود | موسیقی ما