برنامه یاد بعضی نفرات
 
mike
حواشی درگذشت سلطان پاپ (19)؛
رقابت ناشران برای چاپ رمان مایکل جکسون

موسیقی ما - ناشران بزرگ برای به دست آوردن امتیاز رمان مایکل جکسون در رقابت با یکدیگرند.

به گزارش اکونامیک تایمز، مایکل جکسون خواننده مشهور آمریکایی به صورت پنهانی رمانی نوشته ‌است که اکنون پس از مرگش بسیاری از ناشران تلاش می‌کنند تا امتیاز چاپ آن را به دست آورند. داستان این کتاب درباره مبارزات یک ستاره راک در اوج موفقیت با پول و شهرت است. این رمان بدون عنوان نشان می‌دهد که مایکل جکسون تا چه اندازه در صدد تحمل انزوای خود بوده‌ است.
مایکل جکسون که سالها به عنوان ستاره‌ای جنجالی در عرصه موسیقی حضور داشت پس از ماجراجوییهای مختلف در اواخر عمر بیشتر به گوشه نشینی روی آورده و چنان که نزدیکانش نقل می‌کنند در صدد تغییر رویه در زندگیش بود. برخی مسلمان شدنش را به همین تحول روحی نسبت می‌دهند و گروهی دیگر آن را در ادامه خبرسازی برای به دست آوردن شهرت بیشتر به شمار می‌آورند.
پیش از این مجلات معتبر تلگراف و دیلی میل خبر مسلمان شدن این خواننده را در سال 2008 داده بودند. بنا بر این گزارشها جکسون پس از آنکه نزد یکی از امامان جماعت به اسلام گروید نام خود را از مایکل به میکاییل تغییر داده بود.
علیرغم چهره جنجالی جکسون، در بسیاری از ترانه‌های وی اعتراض به سیاستهای جنگ طلبانه آمریکا، نکوهش زیاده خواهیهای دولتهای بزرگ و دعوت به صلح و دوستی دیده می‌شود.

منبع: مهر

تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رقابت ناشران برای چاپ رمان مایکل جکسون | موسیقی ما