برنامه یاد بعضی نفرات
 
grammy
اطلاعاتی تازه درباره جوایز گرمی امسال؛
یادبود سه‌بُعدی گرمی برای مایکل جکسون

موسیقی ما - جواد رهبر: پنجاه و دومین مراسم اهدای جوایز موسیقی گرمی روز 31 ژانویه 2010 مصادف با 11 بهمن ماه برگزار می‌شود.

قرار است در مراسم امسال آشر، کری آندروود، سلین دیون، اِسموکی و جنیفر هادسن در مراسم به یاد مایکل جکسون برنامه اجرا کنند. هم‌چنین فیلمی سه‌بُعدی (3D) درباره مایکل جکسون هم در این مراسم به نمایش درخواهد آمد.

این در حالی‌ست که فروش آلبوم‌ها و سی‌دی‌‌های موسیقی با وجود امكانات دانلود رایانه‌ای هر روز كمتر از پیش می‌شود، دست‌اندركاران این جایزهدر گزینش هنرمندانی كه به نامزدی دریافت جوایز گرمی رسیده‌اند، بیش از هر چیز دیگری مساله بیشترین فروش آلبوم و تك ترانه را مدنظر قرار داده‌اند. به همین جهت نامزدی در رده‌بندی‌های بالایی چون بهترین آلبوم سال و بهترین ترانه سال به تعداد انگشت شماری از هنرمندان مطرح و ابر ستاره‌های موفق صحنه موسیقی امروز اختصاص داده شده است.

جوایز گرمی (Grammy Awards)، كه در اصل به معنای جایزه گرامافون است، توسط آكادمی ركوردینگ (انجمن آمریكایی صنعت ضبط موسیقی) به دستاوردهای برجسته در تولید موسیقی تعلق می‌گیرد. گرمی دارای 108 رده بندی خاص در 30 سبك موسیقی از سبك‌های مختلف موسیقی است كه رای تمامی داوران در نتیجه نهایی مسابقه تاثیر دارد. جایزه گرمی یك تندیس طلایی دست‌ساز گرامافون است. گرمی یكی از مشهورترین جوایز موسیقی جهان است، به طوری كه با جایزه اسكار در سینما برابری می‌كند.

از کشورمان تا به حال استادان شجریان، علیزاده و كلهر نامزد این جایزه معتبر شده‌اند.

منبع: با استفاده از خبری از ایرنا

تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یادبود سه‌بُعدی گرمی برای مایکل جکسون | موسیقی ما