برنامه یاد بعضی نفرات
 
fame
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
آدل دوباره به صدر جدول بازگشت

موسیقی ما - آدل یک هفته پس از عقب ماندن از فوفایترز دوباره صد جدول پرفروش‌های موسیقی آمریکا را در دست گرفت.

طبق آمار نیلسن ساونداسکن در این هفته که روز پایانی‌اش 24 آوریل بود 153 هزار نسخه از آلبوم «21» به فروش رفت و دومین آلبوم آدل در 9 هفته‌ای که از انتشارش میگذرد برای پنجمین بار صدرنشین جدول پرفروش‌ها شد.

آلبوم «21» به لطف تعطیلات عید پاک و اجرای ترانه «غلط زدن در اعماق» آدل توسط یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه کشف استعداد و مسابقه‌ای «بت آمریکایی» از رشد 65 درصدی فروش برخوردار شد.

آخرین آلبوم مجموعه تلویزیونی «گِلی» به نام «گلی تقدیم می‌کند: واربلرز» با فروش به نسبت ضعیف 86 هزار نسخه دوم شد. این ضعیف‌ترین عملکرد آلبومی از ترانه‌های اجراشده در برنامه «گلی» در جدول پرفروش‌های موسیقی پس از فروش 48 هزار نسخه‌ای «راکی هارر در برنامه گلی» است.

«روشنایی بیهوده» کار گروه فوفایترز که هفته پیش صدرنشین بود با دو پله سقوط و فروش 72 هزار نسخه سوم شد. از طرف دیگر موسیقی متن برنامه «دهان لیمویی» محصول شبکه دیسنی 14 پله در جدول صعود کرد و با فروش 69 هزار نسخه چهارم شد. دلیل رشد فروش حیرت‌انگیز این آلبوم عرضه آن در فروشگاه‌های ویژه عید پاک و همچنین قیمت پایین آن بود.

«زن مرگبار» بریتنی اسپیرز هم در چهارمین هفته منتشر شدنش با یک پله صعود و فروش 45 هزار نسخه پنجم شد. این آلبوم در طول آخر هفته برای بالا بردن فروش، قیمت روی پک خود را کاهش داده است.

«هواپیماهای کاغذی» الیسن کراس و یونیون استیشن با سه پله سقوط در هفته دوم به بازار آمدن و فروش 42 هزار نسخه ششم و «بسیار زیبا، خب که چی» با صدای پل سیمون با سقوط چهار پله‌ای و فروش 37 هزار نسخه هشتم شدند.

در این میان «دیگر آه نکش» کار گروه مامفورد و پسران سه پله در جدول بالا آمد و با فروش 39 هزار نسخه هفتم شد. «ش.ه.ر.ت.» با صدای کریس براون رتبه نهم خود را با فروش 37 هزار نسخه حفظ کرد. در کمال شگفتی آلبوم «هرگز نگو هرگز: ریمیکس» با صدای جاستین بیبر با 12 پله بالا آمدن در جدول و فروش 36 هزار نسخه دهم شد.

در مجموع در این هفته شش میلیون و 480 هزار نسخه آلبوم به فروش رفت که نسبت به هفته گذشته 17 درصد رشد داشت و برابر با فروش همین موقع سال 2010 بود.

مجموع فروش امسال به 96 میلیون و 490 هزار دلار رسیده است که نسبت به همین موقع سال پیش دو درصد افت داشته است.

منبع: خبر آنلاین

عکس: کاور آلبوم تازهٔ کریس براون

تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آدل دوباره به صدر جدول بازگشت | موسیقی ما