برنامه یاد بعضی نفرات
 
backstreet
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
«این‌طور زاده شدم» صدرنشین شد

موسیقی ما - آلبوم «این‌طور زاده شدم» در یک هفته به فروش بسیار بالای یک میلیون و 110 هزار نسخه رسید.

این آلبوم باصدای لیدی گاگا به لطف فروش یک روزه در سایت آمازون به قیمت 99 سنت موفق شد جز چند آلبوم معدودی باشد که در هفته اول بیش از یک میلیون نسخه فروش کردند.

طبق آمار نلسن ساونداسکن و مجله بیلبورد، «این‌طور زاده شدم» در هفته‌ای که 29 مه روز پایانی آن بود با فروش یک میلیون و 110 هزار نسخه صدرنشین جدول آلبوم‌های پرفروش شد. این آلبوم از سال 2005 و عرضه آلبوم «قتل عام» با صدای «فیفتی سنت» که فروش هفته اولش یک میلیون و 140 هزار نسخه بود، بهترین رکورد فروش هفته اول را در دست گرفت.

آخرین آلبومی که به فروش بالای یک میلیون نسخه در هفته اول رسید «اکنون سخن بگو» تیلور سوئیفت بود که سال گذشته در یک هفته یک میلیون و 10 هزار نسخه فروش کرد.

از سال 1991 تا حالا تنها 17 آلبوم موفق شده‌اند در هفته اول فروشی میلیونی داشته باشند. صدرنشینی جدول فروش میلیونی در هفته اول در دست گروه «اِن‌سینک» با آلبوم سال 2000 خود به نام «No Strings Attached» است.

«این‌طور زاده شدم» روز دوشنبه هفته گذشته برای یک روز به قیمت 99 سنت در آمازون عرضه شد، تعداد متقاضیان چنان زیاد بود که سیستم این فروشگاه بزرگ اینترنتی مختل شد و به همین دلیل روز پنجشنبه گذشته نیز به کاربران اجازه داده شد آلبوم را به قیمت 99 سنت بخرند. تخمین زده می‌شود 440 هزار نسخه از آلبوم به قیمت 99 سنت به فروش رفته باشد.

دانلود اینترنتی «این‌طور زاده شدم» نیز به رکورد 662 هزار نسخه رسید. پیشتر این رکورد در اختیار گروه کُلدپلی با آلبوم سال 2008 «ویوا لا ویدا یا مرگ و همه رفقایش» بود که به رکورد 288 هزار نسخه رسید.

«این‌طور زاده شدم» دومین آلبوم لیدی گاگا خواننده جنجالی اهل نیویورک است. آلبوم اول او به نام «شهرت» تاکنون چهار میلیون و 200 هزار نسخه فروش کرده است.

رتبه دوم جدول به «این موسیقی کانتری است» برد پیزلی رسید که 153 هزار نسخه فروش کرد. پیزلی سالهای 2005 و 2009 نیز به همین رتبه رسیده بود.

«21» به خوانندگی آدل همچنان فروش خوبی دارد و هرچند دو پله در جدول پایین آمد، فقط هشت درصد افت فروش داشت و با 126 هزار نسخه فروش سوم شد. انتظار می‌رود مجموع فروش این آلبوم در هفته آتی به دو میلیون نسخه برشد.

آلبوم «موسیقی، جلد ششم» از سریال «گِلی» با فروش 80 هزار نسخه چهارم شد. این یازدهمین آلبوم از ترانه‌های اجراشده در این سریال موزیکال است که توانسته وارد جدول پرفروش‌ها شود.

آلبوم «گروه موسیقی مِی‌بچ ارئه می‌دهد: خودساخته جلد اول» با صدای ریک راس با فروش 59 هزار نسخه پنجم شد.

«NKOTBSB» حاصل همکاری دو گروه «نیو کیدز آن د بلاک» و «بک استریت بویز» با فروش 40 هزار نسخه هفتم شد. این درحالی است که گروه بک استریت بویز هم از جمله افرادی است که آلبوم‌هایشان در هفته اول فروش میلیونی داشته است. «مشکی و آبی» در سال 2000 با یک میلیون و 590 هزار و «هزاره» در سال 1999 با یک میلیون و 130 هزار نسخه فروش رکوردهای خوبی از خود به جا گذاشتند.

«مشعل‌ها» کار فاستر دپیپل با 33 هزار نسخه هشتم شد. سی و هشتمین گلچین «بله این را موسیقی می‌نامم» با 45 هزار نسخه فروش ششم شد. رتبه نهم و دهم نیز به ترتیب در دست «مهمانی دلخواه من» جیسن آلدن با 33 هزار نسخه فروش و «دیگر آه نکش» مامفورد و پسران با 25 هزار نسخه فروش است.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : یکشنبه 15 خرداد 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «این‌طور زاده شدم» صدرنشین شد | موسیقی ما