برنامه یاد بعضی نفرات
 
eminem
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
امینم در صدر، خوانندهٔ 11 ساله دوم

موسیقی ما - در هفته‌ای که گذشت تغییرات متعدد در جدول آلبوم‌های پرفروش موسیقی رخ داد و امینم و جکی ایوانچو 11 ساله به ترتیب اول و دوم شدند.

آلبوم «ملاقات شر با شیطان» که لقب همکاری امینم و رویس دا 5'9" است صدرنشین شد.

طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که روز پایانی‌اش یکشنبه بود این آلبوم که «جهنم: دنباله» نام دارد با فروش 171 هزار نسخه توانست رتبه اول را با اختلاف کمی از «با من رویا ببین» از آن خود کند.

این دومین آلبوم امینم در یک سال گذشته است. «بهبودی» که جایزه گرمی را هم برای امینم به همراه داشت در حالی در میانه سال 2010 منتشر شد که تاکنون 3.9 میلیون نسخه از آن به فروش رفته و در رتبه 41 جدول پرفروش‌ها قرار گرفته است.

«با من رویا ببین» اولین آلبوم کامل استودیویی جکی ایوانچو، خواننده 11 ساله است که به سبک و سیاق اپرا می‌خواند. ایوانچو نفر دوم مسابقات کشف استعداد سال گذشت برنامه تلویزیونی «استعداد آمریکایی» است که آلبومش موفق شد 161 هزار نسخه فروش کند. از این خواننده قبلا «ای شب مقدس» منتشر شده بود که فروش خوبی داشت.

آلبوم «21» آدل از رتبه اول به رتبه سوم سقوط کرد اما همچنان پس از 17 هفته حضور در جدول پرفروش‌ها به فروش قابل قبول 115 هزار نسخه رسید و مجموع فروش خود را به دو میلیون نسخه نزدیک‌تر کرد.

«اینطور زاده شدم» لیدی گاگا هم در این هفته تنها 68 هزار نسخه فروش داشت و چهارم شد. این آلبوم که در هفته اول بیش از یک میلیون نسخه فروش داشت، در سه هفته گذشته به فروش متوسط قناعت کرده است.

آلبوم «مهمانی دلخواه من» به خوانندگی جیسن آلدن با رشد 26 درصدی فروش به رتبه پنجم رسید. فروش این آلبوم در این هفته 51 هزار نسخه بود.

سومین آلبوم «اول سیتی» با نام «همه چیز درخشان است و زیبا» با فروش 48 هزار نسخه و ایستادن در رتبه ششم کار خود را آغاز کرد.

بری مَنلو با آلبوم «15 دقیقه» بار دیگر وارد جدول پرفروش‌ها شد. این آلبوم با فروش 36 هزار نسخه هفتم شد. این اولین آلبوم منلو، خواننده و ترانه‌سرا از سال 2001 است.

لِدیسی، خواننده سبک R&B با آلبوم «تکه‌های من» موفق شد با فروش 36 هزار نسخه برای اولین بار راهی در جدول پرفروش‌ها باز کند و هشتم شود. بهترین رکورد آلبوم قبلی او به نام «Turn Me Loose» در سال 2009 رتبه چهاردهم بود.

«این موسیقی کانتری است» برد پیزلی با 35 هزار نسخه فروش در رتبه نهم و «کتاب مورمن» که موسیقی نمایشی به همین نام است با فروش 34 هزار نسخه (45 درصد افت فروش) در رتبه دهم قرار گرفتند.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : شنبه 4 تیر 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امینم در صدر، خوانندهٔ 11 ساله دوم | موسیقی ما