برنامه یاد بعضی نفرات
 
bon
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
جیل اسکات جانشین امینم در صدر جدول

موسیقی ما - جیل اسکات به صدرنشینی کوتاه مدت امینم پایان داد و با «نور خورشید» صدرنشین جدول پرفروش‌های موسیقی هفته شد.

این خواننده سبک R&B روز چهارشنبه برای اولین بار صدرنشینی را تجربه کرد. «نور خورشید» چهارمین آلبوم اسکات است و طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که 26 ژوئن روز پایانی آن بود به فروش 135 هزار نسخه رسید.

بهترین رتبه اسکات در این جدول رتبه چهارم در سال 2004 با آلبوم «زیبایی انسانی: واژگان و آواها جلد 2» بود.

گروه موسیقی محلی بن آیور با آلبومی به نام «بن آیور» و فروش 104 هزار نسخه در اولین هفته به بازار آمدن در رتبه دوم ایستاد. «بن آیور» چهارمین آلبوم این گروه است که بهترین عملکرد در جدول و فروش را در میان آلبوم‌های گروه داشته است. پیش از این بالاترین فروش در یک هفته این گروه متعلق به «بانک خون» بود که سال 2009 منتشر شد و اوج فروش آن 23 هزار نسخه در یک هفته بود.

«21» با صدای آدل رتبه سوم خود را با فروش 101 هزار نسخه حفظ کرد، 18 هفته از عرضه شدن این آلبوم می‌گذرد و همچنان فروش هفتگی آن بیش از 100 هزار نسخه است. مجموع فروش این آلبوم که هرگز از رتبه سوم پایین‌تر نیامده به 2.43 میلیون نسخه رسید.

آلبوم «با من رویا ببین» جکی ایوانچو دو پله تنزل داشت و چهارم شد. این آلبوم به فروش 77 هزار نسخه بسنده کرد. «یاغی مثل من» با صدای جاستین مور، خواننده سبک کانتری با فروش 65 هزار نسخه و قرار گرفتن در رتبه پنجم کار خود را آغاز کرد. «جهنم: دنباله» صدرنشین هفته پیش که حاصل همکاری امینم با رویس دا5'9" است هم با فروش معمولی 63 هزار نسخه ششم شد.

«سیاره پیت» با صدای پیت بال کار خود را با فروش 55 هزار نسخه و هفتم شدن آغاز کرد، این درحالی است که یکی از آهنگ‌های این آلبوم به نام «به من همه چیز بده» صدرنشین 200 آهنگ داغ روز مجله بیلبورد است. پیت بال سال 2009 آلبوم «Rebelution» را راوانه بازار کرد که بهترین عملکردش قرار گرفتن در رتبه هشتم با 41 هزار نسخه فروش بود.

«اینطور زاده شدم» لیدی گاگا باز هم سقوط کرد و با چهار پله تنزل و فروش 49 هزار نسخه هشتم شد. به نظر می‌رسد اگر این آلبوم در هفته اول خود به قیمت 99 سنت در سایت آمازون عرضه نشده بود به فروش یک میلیون نسخه در یک هفته نمی‌رسید.

آخرین آلبوم جدید در میان 10 آلبوم پرفروش هفته «آخرالزمان اَل» با صدای ویرد اَل یانکوویچ است که با فروش 44 هزار نسخه نهم شد. این آلبوم فروش خود را تاحدودی مدیون ترانه «اینطور اجرا کن» است که مضحکه آهنگ «اینطور زاد شدم» لیدی گاگا است.

رتبه دهم نیز به جیسن آلدن با آلبوم «مهمانی دلخواه من» رسید که پنج پله سقوط کرد و 40 هزار نسخه از آن به فروش رفت.

مجموع فروش آلبوم در این هفته 5.92 میلیون نسخه بود که نسبت به هفته پیش شش درصد و نسبت به همین هفته سال گذشته میلادی دو درصد افت داشت.

مجموع فروش آلبوم‌های سال 2011 تا این لحظه به 149.12 میلیون دلار رسید که نسبت به همین هفته سال پیش تقریبا یک درصد رشد داشت.

منبع: خبر آنلاین

عکس: بون آیور

تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 تیر 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جیل اسکات جانشین امینم در صدر جدول | موسیقی ما