برنامه یاد بعضی نفرات
 
carter
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
آلبوم تازهٔ لیل وین توفانی آغاز کرد

موسیقی ما - آلبوم «گاریچی 4» به خوانندگی لیل وین در اولین هفته عرضه شدنش با فروش 964 هزار نسخه صدرنشین شد.

بدین ترتیب «گاریچی 4» به دومین آلبوم سال از نظر فروش بالای هفته اول بدل شد. رتبه اول در اختیار «اینطور زاده شدم» لیدی گاگا با فروش 1.1 میلیون نسخه در هفته نخست است. البته لیل وین برای رسیدن به این رکورد به سبک گاگا آلبوم خود را به قیمت 99 سنت در فروشگاه آمازون عرضه نکرد.

با وجود این فروش بسیار خوب لیل وین موفق نشد رکورد قبلی خود را بشکند، «گاریچی 3» در اولین هفته فروش خود در سال 2008 به فروش یک میلیون نسخه رسید. از طرف دیگر فروش این آلبوم در هفته اول چیزی حدود دو برابرر فروش دیگر آلبوم رپ موفق امسال یعنی «مراقب تاج و تخت باش» با صدای جی-زی و آنیِی وست بود که کار خود را با 436 هزار نسخه شروع کرد.

رکود خرید اینترنتی «گاریچی 4» از طریق دانلود از سایت آی‌تیون بالاتر از 300 هزار نسخه بود و باز هم موفق شد «تاج و تخت» را شکست دهد.

گروه «رد هات چیلی پپر» (فلفل‌های سرخ آتشین) با اولین آلبوم خود در پنج سال گذشته به نام «در کنار تو هستم» با فروش 229 هزار نسخه در رتبه دوم ایستاد. آلبوم قبلی این گروه به نام «Stadium Arcadium» کار خود را با فروش 442 هزار نسخه شروع کرده بود.

«21» با صدای آدل انگار قصد ندارد از نزدیکی به صدر جدول خداحافظی کند، این آلبوم با رشد 88 درصدی فروش به لطف حضور آدل در مراسم جوایز ویدیویی ام‌تی‌وی به فروش 154 هزار نسخه رسید و سوم شد. «تاج و تخت» هم با دو پله سقوط و فروش 80 هزار نسخه چهارم شد. آلبوم «هیچ چیز به جز ضرباهنگ» کار دیوید گوئِتا با فروش 56 هزار نسخه پنجم شد. آلبوم قبلی این دی‌جی بزرگ فرانسوی سال 2009 به نام «یک عشق» کار خودش را با رتبه هفتادم شروع کرد بود!

جیک اوون خواننده سبک کانتری با آلبوم «شب‌های پابرهنه با جین آبی» با فروش 55 هزار نسخه و رتبه ششم شروع کرد، این بهترین عملکرد آلبومی از اوون تا به امروز است.

«4» با صدای بیانسه هفت پله در جدول بالا آمد و با فروش 39 هزار نسخه (87 درصد رشد) هفتم شد. بیانسه این فروش را مدیون حضورش در جوایز ویدیویی ام‌تی‌وی و انتشار خبر بارداری‌اش است.

«آلبوم س.ر.خ.» کار گِیم با فروش 39 هزار نسخه (60 درصد افت) هشتم، «آنچه بسیار مهم است» با صدای باربارا استرایسند با فروش 37 هزار نسخه (69 درصد افت) نهم و گلچین «بله این را موسیقی می‌نامم 39» با فروش 38 هزار نسخه (18 درصد افت) دهم شدند.

در این هفته آلبوم‌هایی از جرج استریت، هیو لری بازیگر سریال محبوب «هاوس» و میراندا لمبرت به بازار عرضه می‌شوند.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : یکشنبه 20 شهریور 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:53

آقا اون گاریچی معنی نمیشه ها! نامش کارتره
Dwayne Junior Carter III اگه اشتباه نکنم
(البت فکر کنم باید یقه خبر آنلاین رو گرفت!)

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم تازهٔ لیل وین توفانی آغاز کرد | موسیقی ما