برنامه یاد بعضی نفرات
 
pics
آرام باشید و ادامه بدهید (Keep Calm & Carry On)
استریوفونیکس (Stereophonics)

جواد رهبر: هفتمین آلبوم استودیویی گروه راک ولزیِ استریوفونیکس (Stereophonics) نام جالبی دارد؛ «آرام باشید و ادامه بدهید». این شعاری‌ست که دولت بریتانیا در سال 1939 و در آستانه جنگ جهانی دوم در قالب پوسترهای پرتعدادی در ذهن مردم بریتانیا نهادینه کرد.

آلبوم روز 16 نوامبر 2009 به بازار آمد و در هفته اول به پایین‌ترین رده جدول آلبوم‌های بریتانیای گروه، یعنی رده 11، رسید. آلبوم تازه گروه، 12 ترانه دارد و زمان کامل آن 55 دقیقه است. تمامی شعرهای ترانه‌ها را هم کِلی جونز، خواننده و نفر اول گروه، نوشته است.

اکثر منتقدان به این آلبوم روی خوش نشان ندادند؛‌ ویل دِین، منتقد بی‌بی‌سی‌، یکی از مخالفان سرسخت آلبوم است: «از نظر موسیقی، به همان اندازه خشک است که می‌توانید تصورش را بکنید. بعید است گروه با این آلبوم بتواند طرفداران تازه‌ای برای خودش دست و پا کند.» با وجود این،‌منتقدان دیگری هم هستند که آلبوم را پسندیده‌اند و از پنج ستاره به آن چهار ستاره داده‌اند.

این آلبوم در پی آلبوم «دهه در آفتاب: بهترین‌‌های استریوفونیکس» (2008) به بازار آمد اما فروش‌ آن اصلا راضی کننده نبوده است. ولی آلبوم یک نقطه مثبت دارد؛ آن هم روی جلد درجه یک آن است: چهار عضو گروه پشت میز غذاخوری وسط آب نشسته‌اند و پایه‌های صندلی‌هایشان به تمامی در آب فرورفته، اما آرام هستند و ادامه می‌دهند.

تاریخ انتشار : جمعه 2 بهمن 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود استریوفونیکس (Stereophonics) | موسیقی ما