برنامه یاد بعضی نفرات
 
keane nighttrain
تازه‌های ماه می (May New Albums)
آلبوم‌هايی از کين، اويسيس و ...

تازه‌های موسیقی در ماه می

موسیقی ما - جواد رهبر: گروه راک انگلیسی کین (Keane) هشت ترانه‌ای را که در طی تور آلبوم شماره یک خودشان، تقارن کامل (Perfect Symmetry‌) تهیه و ضبط کرده‌اند، در قالب آلبومی به نام قطار شبانه (Night Train) به بازار دادند. آن‌ها در ساخت این آلبوم با کنان، خواننده رپ کانادایی-سومالیایی‌تبار و یک دی‌جی ژاپنی به نام تیگارا همکاری کرده‌اند. این اولین ای‌پی (EP) گروهی‌ست که پیش‌تر سه آلبوم به بازار داده‌اند.

* انریکه ایگلسیاس برای انتشار آلبوم تازه‌اش بسیار هیجان‌زده است. پسر خولیو، خواننده سرشناس اسپانیایی، برای این حالت دلیل کافی دارد. به گفته‌ی ایگلسیاس این آلبوم شبیه هیچ کدام از آلبوم‌های قبلی او نیست. اولین تک‌ترانه‌ای هم که از آلبوم منتشر خواهد شد از آن خوشم می‌آید (I Like It) نام دارد که لایونل ریچی هم مدت کوتاهی در آن آواز می‌خواند. ایگلسیاس خوش‌بین است که این تک‌ترانه‌ی پرانرژی ترانه‌ی محبوب تابستان شود.

* گروه انگلیسی اویسیس مجموعه‌ای از بهترین ترانه‌های‌شان را در مجموعه‌ای متشکل از سه سی‌دی و یک دی‌وی‌دی به بازار می‌دهند. نام این مجموعه زمان مثل باد می‌گذرد 2009-1994 (Time Flies 1994-2009) است و روز 14 ژوئن وارد بازار خواهد شد. در این مجموعه‌های تمامی تک‌ترانه‌های گروه از هفت آلبوم موفق آن‌ها در طی پانزده سال حضور در صنعت موسیقی گردآوری شده است. نوئل گالگر، ترانه‌سرا و خواننده‌ی گروه راز ماندگاری‌شان را چنین شرح داده: «همین که ما این همه سال توانستیم دور هم باشیم و ترانه بسازیم، سندی بر این حقیقت است که ما به موسیقی از صمیم قلب عشق می‌ورزیم.»

*‌ اسکارلت جوهانسن می‌گوید که از کودکی دوست داشته که مثل فرانک سیناترا شود. به قول خودش هنوز هم منتظر است که این اتفاق بیفتد. هنرپیشه‌ی هالیوودی که این روزها فیلم مرد آهنی 2 را در اکران دارد، این‌ها را در مصاحبه‌ای با شبکه MTV‌ گفته و اعلام کرده که دوست دارد آلبوم تازه‌ای به بازار بدهد. او پیش از این دو آلبوم بازخوانی ترانه‌های قدیمی به بازار داده و خیلی از ضبط آن‌ها لذت برده است. قرار است او در آلبوم جدید‌ش به جز بازخوانی، ترانه‌هایی ارژینال هم قرار دهد.

* مایلی سایرس ترانه رام نمی‌شوم (Can't Be Tamed) از آلبوم تازه‌اش را از طریق بخش موسیقی سایت مای‌اسپیس به بازار داد. آلبوم تازه‌ی او که همین نام را دارد 22 ژوئن منتشر خواهد شد.

وضعیت فروش آلبوم‌ها در ماه می

* شاید موفق‌ترین آلبوم ماه مه در آمریکای شمالی،‌ آلبوم «حالا به تو نیاز دارم» (Need You Now) از لیدی اَنتِبلوم (Lady Antebellum) باشد، که همین طور در رده‌های بالای جدول پرفروشترین‌ها جا خشک کرده است. جاستین بایبرِ نوجوان هم با آلبوم جهان من 2.0 (My World 2.0) روزهای خوبی را تجربه کرد.

* ساندترک فیلم مرد آهنی 2 هم به موازات اکران موفقیت‌آمیز فیلم‌اش فروش بالایی داشت؛ دلیل دیگر فروش خوب آلبوم البته به این برمی‌گردد که کار گروه معروف AC/DC است. آلبوم‌های آشر و لیدی گاگا هم هم‌چنان فروش خوبی دارند.

تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم‌هايی از کين، اويسيس و ... | موسیقی ما