برنامه یاد بعضی نفرات
 
eminem
تازه‌هاي ماه ژوئن (June New Albums)
آلبوم‌هايي از امينم، جيمي هندريکس و...

آلبوم‌هاي تازه‌ ماه ژوئن

موسيقي ما - جواد رهبر: با اکران قسمت سوم افسانه گرگ و میش با عنوان کسوف٬ ساندترک فیلم به بازار آمد. دو قسمت قبلی مجموعه که ساندترک‌های منتخبِ بسیار شنیدنی داشتند. پای ثابت ساندترک این فیلم هم گروه میوز و تک‌ترانه تازه‌اش است٬ که گروه محبوب استفنی مِیر نویسنده کتاب‌های مجموعه گرگ و میش به شمار می‌رود. ترانه‌های اختصاصی٬ اجراهای جدید و تمی از هاوارد شور قطعه‌های دیگر این آلبوم 17 قطعه‌ای هستند.

* جیمی هندریکس عمر کوتاهی‌ داشت اما گذر زمان نشان داد که همان عمر کوتاه دست کم برای هواداران موسیقی بسیار پربرکت بوده است. هندریکس ظرف چهار سال تحولی بنیادی در موسیقی راک ایجاد کرد. حالا با انتشار آلبومی شامل 20 ترانه از بهترین‌های گیتاریست سیاه‌پوست فرصت بازشنوی شاهکارهای او فراهم شده است. نام آلبوم که چهل سال پس از مرگ او منتشر می‌شود٬ آتش: مجموعه جیمی هندریکس است.

* امینم آلبوم Recovery را منتشر کرد. خواننده اسم و رسم‌دار موسیقی رپ آمریکا در این آلبوم 17 ترانه اجرا کرده و خوانندگانی محبوب و سرشناسی مثل پینک٬ لیل وین و ریحانا در اجرای برخی از آن‌ها با او همکاری کرده‌اند.

* تب جام‌ جهانی فوتبال در انگلستان همیشه دامن‌گیر موسیقی هم می‌شود. انگلیسی‌ها خودشان را مبدع فوتبال می‌دانند و در حین برگزاری مسابقات مهم فوتبال آلبوم‌های موسیقی با آن حال و هوا منتشر می‌کنند. ماجرای آلبوم انگلستان برای همیشه (England Forever) دقیقا همین است. 23 ترانه جورواجور از هر گروهی که فکرش را بکنید – از مدنس گرفته تا جیمز و داریو جی و حتی خوانندگانی مثل لوچیانو پاوروتی در این آلبوم گردآوری شده‌اند تا عیش موسیقیایی هواداران فوتبال در حین برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال 2010 در آفریقای جنوبی را کامل کنند.

وضعيت فروش آلبوم‌ها در ماه ژوئن

ساندترک مجموعه گیلی یکی از پرفروشترین آلبوم‌های ماه گذشته در آمریکای شمالی بود٬ که توانست به رده اول جدول هم صعود کند. جاستین بایبر با وجود سن کم‌اش هم‌چنان پا به پای بزرگان موسیقی حرکت می‌کند و آلبوم‌اش یعنی جهان من 2.0 یکی از پرفروشترین‌های ماه بود. آشر و لیدی گاگا هم‌چنان می‌فروشند و آلبوم تازه گروه قدیمی استون تمپل پایلتز که هم اسم گروه است٬ در هفته‌های اول انتشار فروش خوبی داشت و به رده‌های بالای جدول رسید. آلبوم تبعید در خیابان اصلی از رولینگ استونز هم به لطف نمایش مستندی درباره گروه پس از هفته‌ها حضور در جدول دوباره به جمع ده آلبوم پرفروش پیوست. لیدی اَنتِبلوم هم با آلبوم حالا به تو نیاز دارم (Need You Now) هفته‌های خوبی را پشت سرگذاشت.

تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم‌هايي از امينم، جيمي هندريکس و... | موسیقی ما