برنامه یاد بعضی نفرات
 
درپی حضور محمد‌علی شیرازی در نظر‌سنجی بزرگ موسیقی ما:
چنین نظر سنجی‌هایی می‌تواند در موسیقی تاثیرگذار باشد
موسیقی ما- لی لارضایی: ترانه سرای «شکار» از ترانه سراهای پیش کسوت کشورمان؛ ضمن شرکت در بزرگ‌ترین نظرسنجی موسیقی ایران، چنین حرکتی را مثبت دانسته و در این باره اظهار داشت: شرایط کنونی موسیقی ایجاب می‌کند که تمامی عوامل و دست اندرکاران این حوزه دلسوزانه رفتار کنند تا کمکی به بهبود وضعیت این هنر شود.

وی افزود: درست است که در برخی زمینه‌ها افراد غیر حرفه‌ایهم حضور دارند اما این را نیز باید به فال نیک گرفت و حضور آن‌ها را مغتنم شمرد. شاید در میان اهالی موسیقی نتوان سریعا کسی را به عنوان بهترین انتخاب کرد اما نباید نا‌امید شد چرا که حضور تک تک افراد کافی است که قدمهایی در موسیقی برداشته شود.

شیرازی در ادامه خاطر نشان کرد: من و امثال من به عنوان کسی که سالهاست فعالیت موسیقی دارد و در زمینه کلام موسیقی مشغول است باید حامی جوانهایی باشیم که به تازگی وارد این عرصه شده‌اند و با جدیت تمام به حرفه خود نگاه می‌کنند.

وی افزود: وظیفه ما در قبال آن‌ها این است که کمک حالشان باشیم تا بتوانند بی‌هیچ دغدغه‌ای ادامه بدهند و در ‌‌نهایت حوصله و دقت از انرژی و وقت خود استفاده کنند تا بتوانند بهترین‌ها را خلق کنند و خالق خوبیهای بسیاری باشند.

خالق «سلطان قلب‌ها» در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم حامی موسیقی و ترانه باشیم و بتوانیم به این عرصه از هنر خدمتی بکنیم. حضور ما در کنار جوان‌ها کمترین کمکی است که می‌توانیم به آن‌ها و اهدافشان بکینم که امیدوارم این کمترین چیز را از آن‌ها دریغ نکنیم. همین حضور ما در چنین نظرسنجی‌هایی می‌تواند برای آن‌ها دلگرم کننده باشد. چنین نظر سنجی‌هایی می‌تواند در موسیقی تاثیرگذار باشد
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فروردین 1392 - 10:15

دیدگاه‌ها

دوشنبه 26 فروردین 1392 - 12:10

25 ام هم گذشت و خبری از نتیجه نشد

دوشنبه 26 فروردین 1392 - 14:08

ما نتايجو ميخوايم اخه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چنین نظر سنجی‌هایی می‌تواند در موسیقی تاثیرگذار باشد | موسیقی ما