برنامه یاد بعضی نفرات
 
رستاک
پس از موفقیت در کنسرتهای اسفند ماه گروه «رستاک»
نوای «سرنای نوروز» در تهران و اراک خواهد پیچید
موسیقی ما – امید شایان: سومین آلبوم گروه «رستاک» با نام«سرنای نوروز» اسفند ماه گذشته به بازار عرضه شد و اجراهای رستاک در برج میلاد تهران با استقبال بسیار خوبی همراه شد. کنسرتهای نوروزی رستاک در حالی برگزار شد که بلیتهای هر اجرا ظرف مدتی کمی به فروش رفته بود که این نشان از مقبولیت سبک ارائه موسیقی نواحی توسط رستاک دارد.

 دومین ماه از فصل بهار باز هم شاهد اجرای رستاک خواهد بود و این گروه در برج میلاد تهران و اراک کنسرتهایی را برگزار خواهد کرد.

«علی نیکونیا» مدیر روابط عمومی شرکت «آوای هنر» در این زمینه به سایت «موسیقی ما» گفت:«در حال حاضر گروه رستاک برای تور اروپا و اجرا در چند کشور این قاره آماده می شود. اما به دلیل استقبال خوب از کنسرتهای اسفند سرنای نوروز و درخواستهای متعددی که از ابتدای سال جدید دریافت کردیم اعضای گروه رستاک ترجیح دادند پیش از اجرا در کشورهای دیگر حتما کنسرتی را برای علاقه مندان خود در تهران برگزار کنند.»

روزهای پنجم و ششم اردیبهشت مردم «اراک» میزبان رستاک خواهند بود. کنسرت تهران این گروه طی روزهای نوزدهم و بیستم اردیبهشت ماه و در چهار سانس برگزار خواهد شد. همچنین احتمال اجرای برنامه در استان «مازندران» هم وجود دارد که این اجرا هنوز به قطعیت نرسیده و در صورت دریافت اخبار نهایی، متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردین 1392 - 23:51

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نوای «سرنای نوروز» در تهران و اراک خواهد پیچید | موسیقی ما