برنامه یاد بعضی نفرات
 
به یاد استاد رجب علی امیری فلاح
امتیاز: 
2.333335

امتیاز : 46.7/100
تعداد رأی: 3
( امتیاز : 46.7/100 - 3 رأی)
(3 رأی)

خواننده: 
رجب علی امیری فلاح (اثری از رضا مهدوی و فریدون حافظی)
نوازنده ها: 
رضا مهدوی (سنتور)، فریدون حافظی (تار)
انتشارات: 
راوی آذر کیمیا / پخش: رهگذر هفت اقلیم
تعداد قطعات: 
7
فصل انتشار: 
زمستان
ماه انتشار: 
اسفند
سال انتشار: 
1391
توضیحات: 
«به یاد استاد رجب علی امیری فلاح» آلبومی با نوازندگی سنتور رضا مهدوی و تار فریدون حافظی است.
 
رضا مهدوی درباره ی این آلبوم و جزییات آن به موسیقی ما چنین گفته است: «این آلبوم را به یاد استاد رجب علی امیری فلاح منتشر کرده‌ایم که در آن بنده به نوازندگی سنتور اقدام کرده‌ام. تارنوازی این آلبوم را نیز فریدون حافظی به عهده دارد... به دلیل احساس دینی که به استادان بنام موسیقی ایران زمین داشته‌ام این آلبوم را منتشر کردم. همانگونه که در آلبوم نیز به آن اشاره کرده‌ام تمامی آثار موجود در آن را برای ادای دین به استاد همیشه جاویدان حسین ملک که از نوازندگان چیره دست و صاحب نام سنتور و نیز استاد فریدون حافظی با نوای دلنشین تارشان به انتشرا رسانده‌ام. بنابراین سعی شده تا در آن ‌‌نهایت تلاش برای این ادای احترام انجام شود...
 
در آلبوم «به یاد رجب علی امیری فلاح»، این خواننده با وجود ۷۵ سال سن در همراهی با من آواز خوانده است. پیش از این‌ها استاد ملک صدای امیری فلاح را از رادیو به خانه‌های مردم فرستاد واستادحافظی هم صدای گرم اورا با مضراب وپنجه خود همراهی کرد. من نیز دوست داشتم در این زمینه سهمی داشته باشم».
 
این آلبوم شامل مجموعه‌ای از کلام استاد، آواز اصفهان، آواز سه‌گاه، آواز مخالف سه‌گاه، آوازمثنوی سه‌گاه و آوازاصفهان با همراهی تاراست که موسسه «راوی آذرکیمیا» آن را منتشر کرده وتوسط پخش «رهگذر هفت اقلیم» در دست پخش است.
 
گفتگوی مختصر و شرح حالی با بیان رضا مهدوی در این آلبوم وجود دارد که در سال های ۱۳۷۲و ۱۳۷۳ در برنامه‌ای رادیویی ضبط شده است.
مظالب مرتبط : 

دیدگاه‌ها

دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 18:25

شنيدم خوب بود اقا. چرا اين البوم اينقدر دير امده?

+1
0
-1



دانلود به یاد استاد رجب علی امیری فلاح | موسیقی ما