برنامه یاد بعضی نفرات
 
گفتگو با نامزدهای دریافت تندیس «اولین جشن سالانه موسیقی ما»:
سالار عقيلی: رای مردم و كارشناس‌ها هر دو با اهميت است
موسيقی ما - لی‌لا رضايي: سالار عقيلي از همان ابتدا با صداي خوب و تكنيكي كه در اجراي موسيقي خود داشت، خيلي زود توانست نظرات بسياري را به خود جلب كند آن چنانكه در ميان جوانهاي اين عرصه جزو گزينه هاي اول به شمار مي آيد.جداي از اينها او خواننده اي است كه علاوه بر توجه مخاطبان به خود تواسنته همواره توجه كارشناسان عرصه موسيقي را به خود جلب كند. در اين باره كه او گزينه برتر راي دهندگان سايت موسيقي ما شده است، با او گپي كوتاه زده ايم:
 
  • *از اینکه از سوی مردم و کارشناسان بیشترین رای را در بخش بهترين خواننده موسيقي در زمينه آلبوم و كنسرت به دست آورده اید، چه حسی دارید
خوب طبيعي است كه هر كس از سوي هر رسانه و يا هر نظر سنجي و راي گيري به عنوان بهترين شناخته مي شود، برايش با ارزش است. چون هر رسانه اي مخاطب خود را دارد و من خوشحال مي شوم اگر بتوانم مخاطب هر رسانه اي را با خود همراه كنم و جذب موسيقي و صداي من شوند. نه من، بلكه هر كسي كه در اين زمينه كار مي كند دوست دارد كه برايش از اين دست اتفاقات بيافتد.
 
  • *به نظر شما چه فرق هایی میان  نتایج به دست آمده در بخش کارشناسی با بخش رای گیری مردمی وجود دارد؟  (درواقع اهمیت و اعتبار کدام بیشتر است؟)
هر دو بخش اهميت خود را دارند . مخاطبان جاي خود و كارشناسان هم جاي خود را در اين ميانه دارند. به اعتقاد من هر يك از اينها داراي يك راي ارشمند است، منتهي جنس اين آراء با هم متفاوت است چرا كه مردم بدون در نظر گرفتن نكات كارشناسي و در واقع دلي نظر مي دهند و كارشناسان بسته به فنون و آموزشهايي كه ديده اند  راي اصولي تري را لحاظ مي كنند. از آنجايي كه تمام هدف يك هنرمند برقراري ارتباط با مردم است، راي آنها نيز با راي كارشناسان هم ارزش است.
 
  • *برگزاری همچین نظرسنجی‌ها و جشن‌های چه تاثیراتی در موسیقی ما خواهد داشت؟
قطعا بي نتيجه نخواهد بود. هر قدمي كه در موسيقي برداشته مي شود به نفع آن بوده و نتيجه بخش خواهد بود . اين نظرسنجي به دليل وسعتي كه دارد، مي تواند مثمر ثمر بوده و تاثير گذار خواهد بود، مشروط بر اين كه تداوم داشته باشد و به يك بار و دوبار اكتفا نشود.
 
  • *به جز خودتان کدام نامزد دیگر را شایسته برترشدن در این شاخه می‌دانید؟
بي انصافي است كه راي ها را درباره خودم و ديگران يكسان ندانم. تمامي آراء لحاظ شده شايسته افراد بوده است.

 
  • *مهمترین برنامه‌های شما برای سال 92؟
برنامه ها را از طريق اخبار به مرور و در زمان خود اعلام خواهم كرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 - 15:18

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سالار عقيلی: رای مردم و كارشناس‌ها هر دو با اهميت است | موسیقی ما