برنامه یاد بعضی نفرات
 
مهدی یغمایی
واکنش یک خواننده پاپ پس از اتفاقات تلخ و عجیب در فضای مجازی و انتشار برخی عکسهای شخصی و خانوادگی
مهدی یغمایی: فقط باید تاسف خورد
موسیقی ما – بهمن بابازاده: خواننده آلبوم در دست انتشار «یه دنیا حرف...» (که انتشار آلبومش همچنان از سوی تهیه کننده اثر به دلایل نامعلوم متوقف شده است)، پس از اتفاقات تلخ و تاسف بار که توسط برخی از دور و بری هایش در چند روز گذشته بروی صفحات شخصی و سایت اش جنجالهای زیادی را در فضای مجازی باعث شده، در گفتگو با «موسیقی ما» توضیحاتی را ارائه کرد.

مهدی یغمایی در این باره گفت:« فقط باید تاسف خورد. عده ای با این قبیل کارها سعی در اخاذی از من دارند و متاسفانه اعتماد من به برخی از دور وبری هایم باعث شد، این جربان ها به وقوع بپیوندند.»

یغمایی در پاسخ به این سوال که آیا اقدامات قانونی برای جلوگیری از پیشروی بیشتر این اتفاق و انتشار عکسهای خصوصی اش بروی صفحات شخصی اش انجام داده یا خیر، اظهار کرد:« از طریق پلیس فتا اقدام کرده ام و به زودی همه کسانی را که با این رفتارها قصد تخریب ام را دارند را به سزای اعمالشان خواهم رساند.»

این خواننده در پاسخ به این سوال که آیا حضورش در برخی برنامه های زنده و بر زبان آوردن برخی صحبت ها، باعث این جریان شده نیز توضیح داد:«بعید هم نیست. به هر حال همه آدم ها که مثل من فکر نمی کنند و شاید برخی صحبت های من باعث شده این جریان ها اتفاق بیفتند. اما داستان وقتی ناراحت کننده تر می شود که خیلی ها هم سعی دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند و این حاشیه ها را دامن زده اند. امیدوارم همه دوستداران موسیقی در این قبیل مواقع با حمایت از یکدیگر زمینه جلوگیری از این قبیل حاشیه سازی ها را برای عده ای سوء استفاده گر فراهم نکنند. از این پس کلیه اخبار و فعالیت های اینجانب از طریق رسانه ها معتبر و سایت «موسیقی ما» در اختیار دوستداران موسیقی قرار خواهد گرفت.»

گفتنی ست در روزهای گذشته، در یکی از صفحات شخصی این خواننده که مدیریت اش را پیش از این عده ای از دور وبری های یغمایی بر عهده داشته اند، عکس ها و تصاویر شخصی و خانوادگی این هنرمند منتشر شده که با واکنش های فراوانی رو به رو شده است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 10 خرداد 1392 - 13:58

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 11 اسفند 1394 - 17:52

سلام اقای یغمایی شما یکی از بهترین های موسیقی ما هستین مردم ما خیلی وقتا ارزش هنرمنداشونو نمیدونن شما یه افتخارین برای ما امیدوارم همیشه موفق باشین و حواشی دل آزرده تون نکنه

سه شنبه 6 مهر 1395 - 23:11

سلام آقای یغمایی
میخواستم بگم صدای شمابرای موسیقی پاپ اصلازیبا نیست
یه سبک دیگه روامتحان کنید
اگراونجاهم موفق نبودین،کلابیخیال خوندن بشین لطفا

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهدی یغمایی: فقط باید تاسف خورد | موسیقی ما