برنامه یاد بعضی نفرات
 
۱۲، ۱۳و ۱۴ تیرماه
کنسرت ویژه گروه «کماکان» در برج آزادی
موسیقی ما – بهمن بابازاده: همه کسانی که اواخر سال گذشته کنسرت گروه «پالت» را در فرهنگسرای نیاوران دیدند، حضور و هنرنمایی جوانی جنوبی و پر حرارت را جزو بهترین بخش های این کنسرت موفق دانستند که نوید ظهور پدیده ای جدید را در عرصه موسیقی کشور می داد. جوانی که با نوع خاص شعرخوانی و آواز خوانی اش با آن لهجه جنوبی، باعث شد در بسیاری از مواقع ، حاضرین در سالن به صورت ایستاده برای او کف بزنند. ج

وانی که شاید خیلی ها نفهمیدند که همان بازیگر فیلم «ارتفاع پست» ابراهیم حاتمی کیا بود و حالا استعداد اش را در عرصه موسیقی به نمایش گذاشته است. این مقدمه برای معرفی «مهدی ساکی» و اجرای برنامه اش در قالب کنسرت گروه «کماکان» لازم بود تا برویم سراغ اصل مطلب. این خواننده و هنرمند جوان پس از اجرای موفق این گروه در فرهنگسرای نیاوران، قرار است اجرای جدید خود را در برج آزادی بروی صحنه ببرد. کنسرت گروه «کماکان» (که یک گروه اصیل جنوبی است)، شامل بخش هایی پر هیجان و شگفت انگیزی است که قطعا می تواند هر بیننده ای را غافلگیر کند.

اعضای این گروه در بروشور های برنامه اینگونه معرفی شده اند: با حضور مروارید سیاه (حمزه مقدم، ناهید مقدم، حسین مقدم، توفیق مقدم)، ابراهیم علوی، کاوه صالحی، روزبه اسفندارمز، مهیار طهماسبی، ماکان اشگواری). این اجرا در روزهای ۱۲، ۱۳و ۱۴ تیرماه در برج آزادی برگزار خواهد شد. ویدئویی کوتاه از اجرای این گروه را که روی صفحات رسمی این گروه در شبکه های اجتماعی منتشر شده است را می توانید اینجا مشاهده نمائید.

ویدیو: علی‌یار راستی
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 تیر 1392 - 00:46

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت ویژه گروه «کماکان» در برج آزادی | موسیقی ما