برنامه یاد بعضی نفرات
 
طی یک مراسم خصوصی
تندیس برنده های غایب جشن «موسیقی ما» اهدا شد
موسیقی ما - برندگان بخش های مختلف جشن موسیقی ما که در شب برنامه در سالن حضور نداشتند، طی یک مراسم خصوصی تندیس هایشان را دریافت کردند. به گزارش «موسیقی ما»، در این جشن کوچک که از سوی تحریریه و عوامل و دست اندرکاران سایت «موسیقی ما» ترتیب داده شده بود، تعدادی از برندگان بخش های مختلف، تندیس ها و لوح های تقدیرشان را دریافت نمودند و پس از دریافت جوایز، عکسی را نیز به یادگار با دست اندرکاران سایت «موسیقی ما» انداختند. در ابتدای این مراسم ابتدا «محسن رجب پور» مدیر عامل شرکت «ترانه شرقی» و برنده تندیس طلایی بهترین تهیه کننده کنسرت از نگاه کارشناسان، تندیس طلایی خود را دریافت کرد و سپس در گفتگویی مشروح درباره نخستین جشن «موسیقی ما» اظهاراتش را بیان کرد که این گفتگو را می توانید اینجا بخوانید.

«محمد حاتم پور» مدیر عامل شرکت «آوای فروهر» دیگر برنده ای بود که در این گردهمایی خصوصی حضور داشت و لوح تقدیر بهترین تهیه کننده کنسرت در بخش مردمی را دریافت کرد. حاتم پور درباره این جشن و فوائد آن در بلند مدت، برای موسیقی کشور گفت :«این قبیل برنامه ها همیشه تبعات مختلفی دارند و فقط امیدوارم اهالی موسیقی با منطق و برخورد درست بتوانند زمینه ساز رشد و هر چه بهتر برگزار شدن این قبیل برنامه ها باشند. به شما و همه دوستان خوبم در «موسیقی ما» بابت این حرکت بزرگ تبریک می گویم و از همه کسانی هم که در این نظرسنجی به شرکت «آوای فروهر» رای داند تشکر و قدردانی می کنم. امیدوارم در سال های آینده این برنامه با قدرت و شکوه بیشتری، به تریبون رسمی موسیقی و اهالی آن تبدیل شود.»

اعضای گروه «رستاک» دیگر هنرمندانی بودند که در جمع تحریریه «موسیقی ما» حاضر شدند و تندیس های طلایی و لوح تقدیرشان را دریافت کردند. این گروه در بخش بهترین اجرای زنده موسیقی تلفیقی در بخش مردمی حائز رتبه اول شد و در بخش بهترین آلبوم موسیقی نواحی نیز در دو بخش مردمی و کارشناسی رتبه نخست را به خود اختصاص داد. سیامک سپهری، سرپرست این گروه با تقدیر از همه کسانی که به «رستاک» رای داده اند درباره جشن «موسیقی ما» گفت :«بدون تردید ایجاد انگیزه و ققابلیت بالای این قبیل برنامه ها برای حرکت رو به جلوی موسیقی کشور غیر قابل انکار است. اینکه یک گروه جوان از بخش خصوصی توانایی برگزاری این برنامه را داشته اند بسیار قابل توجه است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.» ویدئوی مشروح سخنان حاضرین در این برنامه خصوصی در قالب دی وی دی نخستین جشن «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.

عکسهای «سعید عبداللهی» از این جشن خصوصی را می بینید:
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1392 - 08:32

دیدگاه‌ها

سه شنبه 18 تیر 1392 - 18:36

رستاک واقعا حقش بود

سه شنبه 18 تیر 1392 - 22:43

پس چرا روزبه بمانی و علیرضا افکاری نبودند؟؟؟

چهارشنبه 19 تیر 1392 - 07:04

ممنون از عكسهاي ديدني و گزارش هاي جالب ...

چهارشنبه 19 تیر 1392 - 10:02

ممنون زیبا بود

چهارشنبه 19 تیر 1392 - 19:24

غایبان فقط رستاک نبودن

چهارشنبه 19 تیر 1392 - 20:12

ایول رستاک!!!
واقعاً این گروه معرکه ست!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تندیس برنده های غایب جشن «موسیقی ما» اهدا شد | موسیقی ما